آخرین اخبار

4. اسفند 1394 - 22:57   |   کد مطلب: 30341
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در پیامی به خانواده بزرگ شهیدان شهرستان اسدآباد شهادت سردار شهید قهاری را تسلیت گفت.

به گزارش آوای سیدجمال؛ امروز سالروز شهادت سعيد قهاري‌سعيد یکی از سرداران بزرگ شهرستان اسدآباد است که در پنجم فروردين ماه 1331 در روستاي چنار عليا شهرستان اسدآباد از توابع استان همدان چشم به این جهان گشود.

 

او پس از دوره كوتاه خدمت خود در سمت فرماندهي لشكر 3 نيروي مخصوص حمزه سيد الشهدا با تمام صداقت و خلوص پس از گذشت چهار ماه در تاريخ 4 اسفند 1385 در اروميه و در ارتفاعات جهنم دره مرز بين ايران و تركيه در درگيري با اشرار و گروهك پژاك همراه با 14 تن ديگر از پاسداران لشكر3 به پايان رسيد و حاج سعيد به همراه ياران ارتشي و سپاهي خود دعوت حق را لبيك گفت و به ديدار معبودش شتافت.

 

به همین مناسبت سردار ابوحمزه در گفت‌وگویی با خبرنگار ما، با تسلیت سالروز شهادت شهید قهاری به خانواده معظم ایشان و همچنین خانواده بزرگ شهیدان اسدآباد، اظهار کرد: باید رفتار و منش شهدا به عنوان یک الگو در زندگی ما باشد.

 

وی افزود: آن روز که شهید قهاری عزم خود را جزم کرد و برای دفاع از میهن و انقلاب اسلامی وارد میدان جنگ شد، با ولایت و رهبری عهد و پیمانی بست و امروز نیز ما وظیفه ایستادگی در مقابل دشمن و دفاع از ارزش‌های اسلامی را داریم.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal