آخرین اخبار

9. اسفند 1394 - 14:06   |   کد مطلب: 30389
منتخب مردم اسدآباد در مجلس دهم گفت: همچنان که مردم در روزهای قبل از انتخابات خواسته‏‎هایشان را بیان می‌کردند، باید به این رویکرد خود ادامه دهند و مطالبه‌گری کنند.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس از اسدآباد، اکبر رنجبرزاده در دیدار با امام جمعه اسدآباد و جمعی از مردم، خود را خادم ملت خواند و اظهار کرد: باید با بسیج و اتحاد مردم در مسیر رشد و شکوفایی شهرستان گام برداریم.

 

وی با قدردانی از حضور و مشارکت مردم در انتخابات امسال، گفت: این دوره از انتخابات در اسدآباد با آرامش بیشتری همراه بود و مردم از روی آگاهی، فکر و اندیشه فرد مورد نظر خود را انتخاب کردند.

 

منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور خود در مزار شهدا و بستن عهد و پیمانی دیگر با آنان، گفت: حال که مردم بر سر ما منت نهاده و به عنوان منتخب آنان هستیم، امیدوارم در رسیدن به اهداف عالی نظام سربازی خوب برای نظام، انقلاب و رهبر باشم.

 

وی با بیان اینکه مردم در هفتم اسفندماه امسال در انتخابات مجوز ورود به مسابقه بزرگی با عنوان «خدمت» را برای بنده صادر کردند، افزود: افتخار می‌کنم با انتخاب مردم قرعه به نام بنده افتاد که در این مسابقه شرکت کنم؛ امیدوارم با کمک همه بتوانم در کنار دیگر مجلسی‌ها در خدمت مردم باشم.

 

رنجبرزاده افزود: از امروز تا چهار سال برای بنده یک آغاز در راستای افزایش اعتلای نظام، عزت بخشیدن به این ملت و کشور خواهد بود و اگر در این راستا خوب عمل کنم، پیروز میدان خواهم شد.

 

منتخب مردم اسدآباد در مجلس یادآور شد: امیدوارم با همراهی و همگامی مردم و مسئولان شهرستان با اجرای برنامه‌های خود در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی گام بردارم.

 

وی گفت: یکی از ایراداتی که وارد است، این است که بعد از انتخاب یک فرد به عنوان نماینده کاری به کار او ندارند و این درست نیست؛ نباید مسئول را به حال خود رها کرد و باید مردم در هر ساعت از شبانه‌روز خواسته‌های خود را بیان کنند.

 

رنجبرزاده موفقیت خود را در گرو حمایت و پشتیانی مردم، ارائه درخواست‌ها و نظارت‌ آنها بر عملکرد و فعالیت‌ها دانست و افزود: نظارت از سوی مردم بر عملکرد یک نماینده باید در دستور کار آنان باشد تا یک گسست موجب آسیب به خود نماینده و مرم نشود.

 

وی از مردم و مسئولان شهرستان خواست او را تنها نگذارند و گفت: همچنان که مردم در روزهای قبل از انتخابات خواسته‏‎هایشان را بیان می‌کردند، باید به این رویکرد خود ادامه دهند.

 

منتخب مردم اسدآباد در مجلس به دوره هشتم مجلس که نماینده بود، اشاره کرد و گفت: در آن دوره کارهای بزرگی انجام شد که تنها همراهی مردم موجب آن شد و امروز هم نیازمند همان توجه، اهتمام و همراهی‌ها هستیم.

 

وی به اختلافات و دو دستگی در طی 28 سال گذشته در اسدآباد اشاره کرد و گفت: همین دو دستگی‌ها موجب عدم توسعه شهرستان، ناامنی، یأس و ناامیدی در بین مردم شده که امروز ما وظیفه داریم امید را به جامعه برگردانیم.

 

رنجبرزاده ادامه داد: اگر امروز تجمل‌گرا و دنیاطلب نیستیم و همانند شهدا و مسیرشان جریان خدمت را در پیش گرفته‌ایم، وظیفه سنگینی بر دوش ما است و چه دلیلی دارد که تن به هر ذلتی بدهیم که به صندلی مجلس برسیم.

 

انتهای پیام/89008

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal