آخرین اخبار

9. اسفند 1394 - 15:35   |   کد مطلب: 30392
امام جمعه اسدآباد خطاب به نماینده منتخب مجلس:
تیزی اختلافات را ببرید/ طعم شیرین اتحاد را به مردم بچشانید
امام جمعه اسدآباد با تأکید بر اینکه منتخب مردم باید ولایت‌مدار، متحد و وحدت‎آفرین باشد، خطاب به منتخب مردم اسدآباد در مجلس گفت: امروز باید با کمک مردم تیزی اختلافات در شهرستان را ببرید و طعم شیرین اتحاد را به آنان بچشانید.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد ظهر امروز در دیدار با نماینده منتخب مردم اسدآباد در مجلس و جمعی از مردم این شهرستان، با قدردانی از مشارکت خوب مردم در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی، اظهار کرد: مردم با حضورشان در این انتخابات آبرو و عزت به انقلاب و نظام دادند و همین که نیروهای ارزشی و انقلابی با رأی بالایی وارد مجلس شدند، نعمت است.

 

وی با تبریک به نماینده منتخب مردم اسدآباد در مجلس، گفت: امروز آقای رنجبرزاده به عنوان نماینده منتخب مردم است و اگر هرکدام از کاندیداهای دیگر هم از سوی مردم انتخاب می‌شدند، همین ارادت و تواضع را به آنان داشتم.

 

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر اتحاد و وحدت بین مردم و مسئولان، گفت: امروز باید مردم و مسئولان شهرستان نماینده منتخب را کمک کنند تا هر چه زودتر مشکلات یکی پس از دیگری حل شوند.

 

وی با تأکید بر اینکه منتخب مردم باید ولایت‌مدار، متحد و وحدت‎آفرین باشد، خطاب آقای رنجبرزاده گفت: با توجه به سابقه درخشان شما در دوره هشتم، انتظار می‌رود تیزی اختلافات را در شهرستان ببرید و طعم شیرین اتحاد را به مردم بچشانید.

 

حسینی‌مجد با بیان اینکه رفتار و کردار آقای رنجبرزاده با دیگر کاندیداهای مجلس اسدآباد مسالمت‌آمیز بود، گفت: امروز کارهای نیمه تمامی در زمینه راه، اشتغال، خدمات، رفاه وجود دارد که باید به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه حذف گردنه اسدآباد و ایجاد تونل در این محل یکی از مصوبات سفرهای رئیس جمهور سابق بود، از نماینده منتخب مردم خواست این امر را پیگیری کند.

امام جمعه اسدآباد گفت: این منطقه از محرومیت‌های زیادی در زمینه فرهنگی، مراکز آموزشی و... رنج می‎برد  که باید رفع آن در دستور کار قرار گیرد.

وی از هواداران نماینده منتخب اسدآباد هم خواست با ایجاد اتحاد با دیگر هواداران رقبای انتخاباتی موجب ایجاد آرامش و تعامل در شهرستان شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal