آخرین اخبار

12. اسفند 1394 - 15:19   |   کد مطلب: 30426
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان از آغاز فروش اینترنتی بلیت سفر نوروز خبر داد وگفت: ناوگان مسافربری استان همدان ظرفیت جا به جایی بیش از ۸۰۰ هزار مسافر را در ایام نوروز دارد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از مهر؛ نصرت الله حیدری در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه فروش اینترنتی بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان همزمان با سراسر کشور از امروز ۱۱ اسفند ماه آغاز شده است، گفت: فروش حضوری بلیت از ۱۸ اسفند ماه آغاز می شود و مردم می توانند از ۱۸ اسفند ماه هم به صورت حضوری و هم اینترنتی بلیت تهیه کنند.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه ایام نوروز سال گذشته ۳۵۰ هزار نفر با ناوگان مسافربری استان همدان جا به جا شدند، افزود: ظرفیت ناوگان مسافر بری استان همدان بیش از ۸۰۰ هزار نفر بوده است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان با تاکید بر اینکه ناوگان مسافربری استان همدان ظرفیت جا به جایی بیش از ۸۰۰ هزار مسافر را در ایام نوروز از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه دارد، عنوان داشت: قیمت بلیت ها توسط اتحادیه مسافربری مشخص می شود و بر اساس عرضه  تقاضا نرخ گذاری می شود.

حیدری از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان برای ایام تعطیلات نوروز خبر داد و بیان کرد: بیش از ۳۲۰ دستگاه انواع اتوبوس، هزار دستگاه مینی بوس و ۷۵۰ دستگاه سواری کرایه بین شهری برای حمل و نقل مسافران آماده است.

وی با اشاره به اینکه سواری هلی کرایه در بحث ایمنی و آموزش کاملا بررسی شده اند، افزود: خرید اینترنتی بلیت موجب صرفه جویی در هزینه و وقت مسافران خواهد شد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان از مسافران و افرادی که قصد سفر دارند خواست تا سفرهای خود را برنامه ای انجام دهند و لحظه ای نباشد و هر چه سریعتر برای خرید بلیت اقدام کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal