آخرین اخبار

13. اسفند 1394 - 22:46   |   کد مطلب: 30453
نماینده منتخب مردم تویسرکان در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم تویسرکان با حضور فشرده خود در صف انتخابات و رأی قاطع خود، حجت را تمام کردند، امروز نوبت ماست که به این حضور پرشور پاسخ مثبت دهیم.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس از تویسرکان، شامگاه امروز مراسم تجلیل محمد‌مهدی مفتح، نماینده منتخب مردم تویسرکان در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم در سالن ورزشی دو هزار نفری الغدیر برگزار شد.

نماینده منتخب مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تقدیر و تشکر از حضور یکپارچه مردم تویسرکان در انتخابات گفت: مردم شهید‌پرور تویسرکان با مشارکت پرشور خود در انتخابات همراه با سراسر کشور حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند.

محمد‌مهدی مفتح افزود: مشارکت بی‌بدیل مردم تویسرکان در هفتم اسفند 94 به عنوان یک افتخار بزرگ در روزشمار تاریخ این دیار ثبت شد؛ حضور آگاهانه مردم جای شکر دارد، که بسیار خوب به فرامین رهبری لبیک گفتند.

وی با تشکر از اظهار محبت مردم تویسرکان به خود گفت: شما مردم عزیز تویسرکان با حضور فشرده خود در صف انتخابات و رأی قاطع خود، حجت را تمام کردید، امروز نوبت ماست که ما به این حضور پرشور پاسخ مثبت دهیم.

نماینده منتخب مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با عزم جدی در راستای حل مشکلات متعدد تویسرکان چون بیکاری جوانان و... تلاش می‌کنیم، تاکید کرد: به عنوان نماینده مردم بزرگ تویسرکان پیگیر نیازها و مشکلات شهرستان خواهم بود.

وی به افتخارآفرینی مردم تویسرکان در عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت: حضور غرور‌آفرین تویسرکان در عملیات مرصاد در نجات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تاریخ حماسه‌سازی این مردمان حک شده است، خدمت به این چنین مردمی افتخاری بزرگ است.

مفتح تاکید کرد: حل مشکلات و جبران عقب‌ماندگی‌های تویسرکان اهتمام و همکاری همه ارکان شهرستان را می‌طلبد که خوشبختانه با وحدت و همدلی بین مسئولان شهرستان این بستر فراهم است.

وی با بیان اینکه شعار «فقط کار و فعالیت» را سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم و گفت: تنها برای مردم کار می‌کنیم و برای شتاب‌بخشی به رشد و توسعه تویسرکان تلاش خواهیم کرد.

نماینده منتخب مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید همه دست در دست هم یکی پس از دیگری مشکلات را حل کنیم و در راستای آبادانی و توسعه شهرستان همتی مضاعف داشته باشیم.

وی با تقدیر از برگزارکنندگان انتخابات در تویسرکان، روند مطلوب برگزاری انتخابات در تویسرکان را نشان از مدیریت خوب اجراکنندگان این دو رویداد بزرگ در هفتم اسفند دانست.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal