آخرین اخبار

22. اسفند 1394 - 14:19   |   کد مطلب: 30513
7 خرداد 95 روز بزرگی برای اکبررنجبرزاده خواهد بود. در اینروز نماینده ی منتخب شهرمان برای دومین بار بر کرسی سبزرنگ بهارستان جلوس میزند.

به گزارش آوای سیدجمال،

7 خرداد 95 روز بزرگی برای اکبررنجبرزاده خواهد بود.

در اینروز نماینده ی منتخب شهرمان برای دومین بار بر کرسی سبزرنگ بهارستان جلوس میزند.

اینبار اما انتظارات از رنجبرزاده بالاست.کارنامه ی نسبتا" موفق وی در دوره ی قبلی نمایندگی اش انتظارات را از وی افزایش داده است. رنجبرزاده به خوبی میداند که این دوره میتواند تاثیر بسزایی در آینده ی سیاسی اش داشته باشد و به نوعی میتوان این 4 سال را سال سرنوشت رنجبرزاده دانست.

وی برای حفظ محبوبیتش بین مردم نیاز به حفظ پایگاه های انسانی موجود و جذب افراد جدید را دارد.

اما راه بهتری که میتواند وی را برای همیشه در قلب مردم نگه دارد خدمت رسانی بی منت به همه ی افراد شهر است چه کسانی که به او رای داده اند و چه افرادی که به وی رای نداده اند.

قاعده ی کار و منطق نیز این جمله را تایید میکند که باید برای حفظ محبوبیت بتوان در قلب همه حتی مخالفان خود نیز جا داشت.

وی به خوبی از تجربه ی دوره ی پیش خود استفاده خواهد کرد که بتواند پس از 4 سال دوره ی نمایندگی اش در سال99 همان محبوبیت را داشته باشد که اکنون دارد.

مردم دیار سیدجمال به به رنجبرزاده رای داده اند تا شهرشان را آباد کرده و مسیر پیشرفت آنرا بسازد.

رنجبرزاده با اولویت بندی مشکلات  و استفاده از نظرات مشاوران زبده قادر خواهد بود حتی در نزد مخالفانش هم مقبولیت بدست آورد.

ایجاد اشتغال برای جوانان،توجه به عمران و آبادنی شهر،حل مشکلات کشاورزان،درک مصائب نیازمندان،ایجاد اشتغال برای جوانان،رسیدگی به مسائل فرهنگی و پیگیری دغدغه ی ورزشکاران شهر از نکات برجسته ایست که باید مورد توجه وی و حلقه ی نزدیکانش قرار گیرد.

رنجبرزاده اینک در مرحله ی حساسی از حیات سیاسی اش قرار دارد که میتواند با کمی هوشیاری آنرا تبدیل به تجربه ای خوب برای خود کند. 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal