آخرین اخبار

4. فروردين 1395 - 20:15   |   کد مطلب: 30554
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی همدان خبر داد
ورود سامانه بارشی جدید طی هفته آینده به همدان
رئیس اداره پیش‌بینی و پیش آگاهی جوی هواشناسی همدان گفت: در روز یکشنبه هفته آینده شاهد ورود سامانه بارشی جدید به استان خواهیم بود.

به گزارش آوای سیدجمال،نادر پیرتاج‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آسمان استان صاف تا کمی قسمتی ابری است، اظهار کرد: رفته رفته شاهد کاهش ابر در آسمان استان خواهیم بود که به دنبال آن سامانه بارشی نیز از حوزه استان همدان خارج خواهد شد.

وی با پیش‌بینی بارش پراکنده و وزش باد طی امروز در برخی نقاط استان تصریح کرد: در روز یکشنبه هفته آینده شاهد ورود سامانه بارشی جدید به استان خواهیم بود.

رئیس اداره پیش‌بینی و پیش آگاهی جوی هواشناسی همدان با بیان اینکه دمای هوای استان در این مدت بین یک تا 16 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است، گفت: خوشبختانه طی چند روز اخیر بارش خوبی را در سطح استان شاهد بودیم که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

پیرتاج بیشترین میانگین بارش را مربوط به شهرستان تویسرکان با 18.6 میلی‌متر و کمترین میانگین بارش را مربوط به شهرستان ملایر با 1.4 میلی‌متر دانست و ادامه داد: گرمترین نقطه استان، شهرستان کبودراهنگ و سردترین نقطه نیز شهرستان ملایر گزارش شده است.

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal