آخرین اخبار

14. فروردين 1395 - 11:12   |   کد مطلب: 30609
سرپرست اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد از اجرای سه طرح نیابت، داوطلب‌یار امداد و نجات و فرشتگان رحمت در اسدآباد در نوروز امسال خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از فارس؛ علیرضا صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با اشاره به اجرای طرح استقبال از مسافران نوروزی در سال‌جاری به انجام برنامه‌های داوطلبانه جمعیت هلال احمر اشاره کرد و اظهار کرد: امسال با آغاز سال نو، سه طرح نیابت، داوطلب‌یار امداد و نجات و فرشتگان رحمت اجرا شد.

وی با اشاره به اجرای طرح نیابت، افزود: این طرح در راستای اجرای فعالیت‌های بشردوستانه و تحقق اهداف عام‌المنفعه جمعیت برای تسکین آلام بشری و کمک به بهبود سطح سلامت انسان‌ها با همکاری داوطلبان با ارائه خدمات فرهنگی، سلامت، اجتماعی، روحی و عاطفی به سالمندان بی‌فرزند انجام شد.

سرپرست اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد با بیان اینکه طرح نیابت در روستای هودرج از توابع شهرستان اجرا شد، گفت: در این طرح با حضور چهار نفر از داوطلبان خیر نوع‌دوست بسته‌های بهداشتی، غذایی و البسه تهیه و بین خانواده‌های بی‌فرزند توزیع شد.

وی از اجرای طرح داوطلب‌یار امداد و نجات در اسدآباد خبر داد و گفت: این طرح نیز در پایگاه ثابت جاده‌ای در گردنه اسدآباد انجام شد که با استقرار سه پرستار در کنار تیم‌های نجاتگران، خدمات درمانی و بهداشتی، مشاوره تلفنی ارائه شد.

صالحی یادآور شد: این طرح در روند بهبودی آسیب‌دیدگان ناشی از تصادف جاده‌ای کمک شایانی کرد و نجاتگران با همکاری پرستاران مشغول به خدمات‌رسانی مسافران نوروزی شدند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح از 25 اسفندماه سال گذشته آغاز و تا پایان 15 فروردین امسال ادامه خواهد داشت.

سرپرست جمعیت هلال احمر اسدآباد با اشاره به اجرای هفتمین طرح فرشتگان رحمت در سال 95 ـ 94 گفت: این طرح برای ترویج فرهنگ نوعدوستی و دگرخواهی با مشارکت و توان خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر برای رسیدن به قله‌های امید و نشاندن لبخند بر لبان نیازمندان انجام می‌شود.

وی از توزیع 200 سبد غذایی به خانواده‌های نیازمند خبر داد و افزود: این سبد شامل اقلام برنج، ماکارونی، سویا، قند، چای، گوشت، کفش، پوشاک و البسه بود که به خانواده‌های نیازمند به خصوص بیماران صعب‌العلاج اهدا شد.

صالحی اضافه کرد: 140 جفت کفش و 280 پوشاک نیز همراه این سبد بین نیازمندان توزیع شد که در مجموع ارزش ریالی آن‌ها 80 میلیون ریال است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal