آخرین اخبار

18. فروردين 1395 - 14:44   |   کد مطلب: 30665
اساتید کهنه کار شعر و ادب فاسی را قدر بدانیم/
استاد کهنه کار شعر تورکی در بستر بیماری ؛ نیازمند رسیدگی مسئولین
چندی پیش با خبر شدیم که استاد غلامرضا بهاری به دلیل بیماری از ناحیه ریه و کلیوی چند روزی است که در بیمارستان بستری شده است.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از بهارانه، غلامرضا بهاری یکی از شاعران کهنه کار شهر بهار و متولد سال 1323 است که سال گذشته کتاب وی با نام «برفراز خلسه» منتشر شد.

چندی پیش با خبر شدیم که استاد غلامرضا بهاری به دلیل بیماری از ناحیه ریه و کلیوی چند روزی است که در بیمارستان بستری شده است.

حال پس از گذشت چند روز مطلع شدیم که حال وی رو به وخامت گذاشته و هم اکنون در بخش آی سی یو بیمارستان شهید بهشتی همدان بستری شده است و در پذیرش و رسیدگی در بیمارستان به مشکلاتی برخورده است.

افرادی چون استاد غلامرضا بهاری سرمایه های معنوی این دیار هستند که باید توجه ویژه ای به این عزیزان کرد و زمینه لازم را برای درمان و رسیدگی به آنها فراهم کرد.

لذا از تمامی مسئولان استان همدان خواهشمندیم در هر زمینه ای که امکان پذیر است برای حمایت های کافی از استاد گرامی که از معدود سرمایه های این استان هستند قدم بردارند.

شایان ذکر است که غلامرضا بهاری تاکنون 8 اثر از خود به جای گذاشته است که 4 اثر مجموعه شعر بوده و 4 اثر دیگر به تحقیقاتی در زمینه شعر و ادبیات فارسی است. در این میان اشعار وی به زبان تورکی بسیار فاخر بوده و در استان و منطقه زبانزد است.

گفتنی است که آبان ماه سال گذشته در مراسم تجلیل از فعالان فرهنگ مکتوب از کتاب وی با عنوان "بر فراز خلسه" رونمایی شد و مقام این استاد کهنه کار شعر تورکی گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal