آخرین اخبار

21. فروردين 1395 - 7:39   |   کد مطلب: 30701
رئیس شبکه بهداشت و درمان اسدآباد با اشاره به پیشرفت 45 درصدی بیمارستان حضرت قائم(عج) گفت: این بیمارستان در مرحله سفتکاری است که تا پایان امسال تنها تکمیل میشود و راه اندازی آن مشخص نیست.

حجت الله بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با اشاره به اینکه فاز دوم بیمارستان حضرت قائم(عج) اسدآباد در مرحله سفتکاری در حال انجام است، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه 11 میلیارد تومان اعتبا از محل اعتبارات ملی به مبلغ 7 میلیارد تومان و از محل اعتبارات استانی و سفر هیئت دولت به استان همدان 4 میلیارد تومان بوده است.

 

وی افزود: از از مجموع اعتبارات ساخت این پروژه 4.5 میلیارد تومان اعتبار از محل اعترات ملی و استانی تخصیص یافته است که  در صورت تخصیص به موقع مابقی اعتبارات تا پایان 95 آماده شود.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان اسدآباد یادآور شد: آماده شدن این پروژه در پایان امسال به معنای به بهرهبرداری رسیدن نیست چرا که در آن موقع نیاز به تجهیز و امکانات دارد که آن نیز سمتلزم اعبارات خاص خود است.

 

وی وی ادامه داد: پیشرفت فیزیکی این پروژه 45 درصد است که در حال پیگیری هستیم که فضای فاز وم بیمارستا قائم را متناسب با نیاز شهرستان ایجاد کنیم.

 

بهرامی گفت: یکی از اولویت‌های بنده حفظ بیمارستان امیرالمؤمنین است که دو علت دارد، که یکی از دلایل آن  وقف بودن بیمارستان و دیگری نیاز آن منطقه

 

وی همچنین از کمبود نیروهای متخصص دولتی در این شهرستان خبر داد و گفت: هم اکنون 22 پزشک متخصص در شهرستان فعالیت دارند که برخی از آنان به صورت قراردادی هستند.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان اسدآباد یادآور شد: این شهرستان به پزشکان متخصص رشته زنان، بیهوشی و گوش، حلق و بینی به صورت دولتی دارد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal