آخرین اخبار

21. فروردين 1395 - 12:44   |   کد مطلب: 30705
سرپرست فنی و حرفه‎ای خواهران اسدآباد خبر داد
ارائه آموزش‎ مهارتی به 1458 نفر از بانوان اسدآباد
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای خواهران شهرستان اسدآباد از ارائه آموزش‎های مهارتی به یک‌هزار و 458 نفر از بانوان شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال طاهره نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: سال گذشته آموزش‎های مهارتی به بیش از یک‌هزار و 458 نفر در قالب 95 دوره آموزشی به بانوان شهرستان اسدآباد ارائه شد.

وی گفت: این آموزش‌ها معادل 215 هزار و 48 نفرساعت در مرکز ثابت و 47 هزار و 587 نفرساعت در تیم‎های سیار شهری و روستایی انجام شده است.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای خواهران در اسدآباد افزود: در طول سال گذشته، آموزشگاه‎های آزاد این شهرستان با برگزاری 102 هزار و 293 نفرساعت به 683 نفر در بخش خصوصی آموزش‎های مهارتی ارائه کرده‎اند.

این مسئول با اشاره نامگذاری سال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، یکی از رویکردهای اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی را توجه به امر مهارت‌آموزی و افزایش کارآفرینی در جامعه دانست.

نظری توانمندسازی بانوان در حرفه‎های مورد نیاز بازار کار و جامعه را یکی از رویکردهای اصلی مجموعه فنی و حرفه‎ای شهرستان دانست و از اثرات مطلوب آن سخن به میان آورد.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه باید همه دست در دست هم در راستای کاهش بیکاری و افزایش اشتغال در جامعه تلاش کنیم، از علاقه‎مندان خواست برای اجرایی شدن این مهم در کلاس‎های فنی و حرفه‎ای شرکت داشته باشند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal