آخرین اخبار

23. فروردين 1395 - 17:31   |   کد مطلب: 30733
مدیر کمیته امداد اسدآباد خبر داد
پرداخت 365 مورد وام خودکفایی و اشتغال در اسدآباد
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسدآباد از پرداخت 365 مورد وام خودکفایی و اشتغال با صرف 2 میلیارد و 300 میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال محمد نوشادی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: سال گذشته برای 12 خانوار زیرپوشش شهرستان اسدآباد با 170 میلیون تومان وام بلاعوض از سوی کمیته امداد، مسکن شهری خریداری شده است.

وی افزود: در طول سال گذشته، 23 مورد وام کمک‌هزینه ساخت مسکن روستایی و مقاوم‌سازی با صرف هزینه 805 میلیون تومان در اسدآباد پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسدآباد در خصوص احداث حمام و تعمیرات سرویس بهداشتی مساکن خانوارهای زیر پوشش این نهاد گفت: 282 مورد احداث حمام و سرویس بهداشتی و کمک به لوله‌کشی گاز مددجویان کمیته امداد با صرف هزینه 121 میلیون تومان از دیگر اقدامات سال گذشته بود.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسدآباد در حال حاضر 9 هزار نفر را در قالب 4 هزار و 100 خانوار زیر پوشش دارد.

نوشادی‎مقدم با بیان اینکه خودکفایی و اشتغال مددجویان نیز یکی دیگر از اهداف این نهاد است، تصریح کرد: سال گذشته 365 مورد وام از منابع داخلی و بانکی با صرف 2 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار در قالب وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: 447 نفر نیز در رشته‌های مختلفی چون قالیبافی، خیاطی و ... طی 18 دوره با صرف هزینه 117 میلیون تومان آموزش فنی و حرفه‌ای دیده‌اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان اسدآباد در پایان گفت: سال گذشته 568 مورد وام کارگشایی نیز به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان با صرف اعتبار 666 میلیون تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal