آخرین اخبار

24. فروردين 1395 - 11:51   |   کد مطلب: 30746
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد
توقیف 91 دستگاه وسایل نقلیه متخلف در اسدآباد
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از توقیف 91 دستگاه وسایل نقلیه مزاحم و متخلف در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال داوود علی‎بخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: طی هفته گذشته برای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اسدآباد، 31 نفر متهم دستگیر و روانه زندان شدند.

وی اضافه کرد: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و منطقه‌ای با هدف ناامن‎سازی محلات جرم‌خیز در سطح شهرستان، تقویت احساس امنیت عمومی در بین مردم و پاکسازی نقاط آلوده انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از فعالیت یگان‌های انتظامی شهرستان با بهره‎گیری از توان و امکانات موجود برای اجرای این طرح‎ها سخن به میان آورد و از تأثیرات بسیار آن خبر داد.

وی کشف مواد مخدر و دستگیری معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر را از دستاوردهای این طرح دانست و ادامه داد: کشف خودروهای سرقتی، توقیف وسایل نقلیه مزاحم و ضبط کالاهای ضد فرهنگی را می‌توان از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد.

علی‌بخشی با اشاره به کشف 250 گرم انواع مواد مخدر و دستگیری سه سارق در این مدت اظهار کرد: دستگیری 11 نفر معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر، هشت نفر جلبی و 9 نفر در حوزه‌های مختلف برای اجرای این طرح انجام شد.

وی با اشاره به توقیف 91 دستگاه وسایل نقلیه مزاحم و متخلف در سطح شهرستان، از همکاری مطلوب شهروندان با پلیس برای اجرای طرح‌های انتظامی تقدیر کرد و آن را باعث انجام بهتر امور دانست.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal