آخرین اخبار

28. فروردين 1395 - 17:21   |   کد مطلب: 30793
رئیس اداره غله شهرستان اسدآباد از برگزاری کلاس‌ آموزشی برای متصدیان نانوایی‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال محمود ضحاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با اشاره به اینکه 116 واحد نانوایی در شهرستان اسدآباد وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد 95 واحد یارانه‌بگیر بوده و 21 واحد نیز به صورت آزادپز فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه از 95 واحد نانوایی شهرستان، 48 واحد شهری و 47 واحد روستایی است، از نظارت بر عملکرد آنها خبر داد و گفت: سال گذشته یک‌هزار و 157 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی انجام شده است.

رئیس اداره غله شهرستان اسدآباد افزود: 689 مورد از نظارت‎ها توسط اداره صنعت، معدن و تجارت، 153 مورد از سوی اداره غله و 315 مورد به صورت اکیپی صورت گرفته بود.

وی با بیان اینکه بازرسی‌های انجام شده به جز بازرسی‌ شبکه بهداشت بوده است، گفت: از بازرسی‎های انجام شده، یک‏‌هزار و 35 واحد هیچ‌ مشکلی نداشتند، در این میان 122 مورد از نانوایی‎ها توسط اداره صنعت، معدن و تجارت به تعزیرات حکومتی معرفی و به 77 میلیون و 449 هزار و 188 ریال جریمه محکوم شدند.

ضحاکی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزش برای متصدیان نانوایی‌ها خاطرنشان کرد: موضوعاتی چون چگونگی پخت نان باکیفیت، ممنوعیت استفاده از جوش‌شیرین در نان بربری، رعایت بهداشت و... در این کلاس‎ها آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal