آخرین اخبار

30. فروردين 1395 - 14:55   |   کد مطلب: 30823
معاون توسعه مدیریت استانداری همدان:
آراستگی معنوی در ادارات تقویت شود
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان گفت: آنچه موجب دوام و قوام ادارات می‌شود نمایش آراستگی معنوی آن است.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، رضا قیاسی ظهر امروز در جلسه گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز استان همدان با اشاره به خلقت انسان‌ها در بعد مادی و معنوی اظهار کرد: البته آنچه بشر را از همه موجودات متفاوت کرده است حیات معنوی انسان‌هاست.

وی با بیان اینکه دو وجه ممتاز «عقل» و «اختیار» موجب تفاوت برجسته در انسان‌ها‌ شده است، افزود: در حیات معنوی ما نماز پایه و اساس دین است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان گفت: محور تمام اعمال انسان نماز است؛ چراکه اگر نماز پذیرفته نشود دیگر اعمال او مقبول درگاه الهی قرار نمی‌گیرد.

وی با ابراز خوشایندی از اجرای طرح اقامه نماز جماعت در ادارات با همکاری ستاد اقامه نماز خاطرنشان کرد: حضور 8 ساعته کارمندان در فضای شغلی ساعت قابل ملاحظه‌ای از 24 ساعت شبانه‌روز را تشکیل می‎دهد که باید برای تقویت روح و روان هر فرد مسائل معنوی به خصوص اقامه نماز در آن گنجانده شود.

قیاسی با بیان اینکه امروز موضوع نماز در ادارات و دستگاه‌های اجرایی به عنوان رکن و اساس مدنظر قرار گرفته است، تصریح کرد: به اعتقاد بنده آن چیز که موجب دوام و قوام ادارات می‌شود نمایش آراستگی معنوی یک اداره است و اینکه مسائل معنوی و اقامه نماز چقدر در آن مکان رعایت و لحاظ می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان نیز با اشاره به توافقنامه چهارجانبه دستگاه‌های اجرایی با ائمه جمعه گفت: فرم استعلام اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی بر عهده اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام جواد حیدری افزود: مسئولیت هماهنگی ائمه جماعات ادارات کل استان نیز به تبلیغات اسلامی شهرستان همدان تفویض اختیار شده است.

وی گفت: سازمان تبلیغات، در این تفاهم‌نامه موظف است در صورت درخواست دستگاه اجرایی، نسبت به تأمین ائمه جماعات مورد نیاز برای اقامه نماز جماعت در مساجد و نمازخانه‌های ادارات اقدام کند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal