آخرین اخبار

4. ارديبهشت 1395 - 9:46   |   کد مطلب: 30871
وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: مجلس آینده باید ریل گذاری، حمایت، هدایت و نظارت کند و با همدلی رکود اقتصادی را از بین ببرد؛ مجلسی می خواهیم که آمریکا را کدخدا نداند و با پیروی از خط امام و شهدا ، پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کند.

به گزارش آوای سیدجمال  به نقل از پایگاه خبری شازند ما، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در اجتماع اصولگرایان شهرستان شازند گفت: آن چیزی که امروز مورد هجمه قرار گرفته، اصل نظام، راه شهدا و خود اسلام است و آمریکا با تمام قدرت آمده تا ابهت ملت ایران را بشکند.
وی با بیان اینکه آمریکا آمده تا پرچم اهل بیت و اسلام ناب را پایین بیاورد افزود: رمزی که انقلاب داشته و دارد و نگذاشت عاشورا تکرار شود و علی را در محراب به شهادت برسانند، فقط خود مردم بودند؛ از بیداری مردم است که انقلاب سرپا ایستاده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم داشتن بصیرت اظهار کرد: خداوند، خواندن نماز شب را نیز مستلزم داشتن بصیرت می داند و حتی داشتن علم نیز باید همراه با بصیرت باشد.

حاجی بابایی با بیان اینکه ملت ایران 37 سال است که عقب نشینی نکرده اند و از شرافت خود و خون شهدا دفاع کرده و ایستاده اند عنوان کرد: آمریکا توطئه گر درجه یک است؛ 40 میلیون ایرانی در سال 88 رأی دادند و قله تمام مشکلات کشور در سال 88 به دست مردم فتح شد؛ اگر به آن 40 میلیون خدشه وارد نشده بود، هیچکس مشکل اقتصادی نداشت و تحریم ها نیز وجود نداشتند؛ اما با ایجاد فتنه، این قله استوار را تبدیل به دره ای خطرناک کردند.

وی یادآور شد: آمریکا با تبلیغات خود به گونه ای القاء کرده بود که تمام مشکلات کشور با صحبت کردن با آنان حل خواهد شد و پولهای بلوکه شده در خارج، وارد کشور می شوند؛ در آخر هم گفتند و تبلیغ کردند که همه می خواهند این موضوع محقق شود و رهبر انقلاب نمیگذارد بنابراین رهبر معظم انقلاب اجازه صحبت و مذاکره را با شروطی دادند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اما آمریکا از سه ماه قبل از اینکه قراردادها تنظیم و امضا شوند طی هماهنگی های انجام شده با عربستان نفت 90 دلاری را تا زیر 30 دلار کاهش داد و پولهای بلوکه شده نیز همچنان بلوکه باقی ماندند.

حاجی بابایی تصریح کرد: آمریکایی که در زمانی میلیونها نفر از جوانان این مملکت را در جنگ تحمیلی شهید کرده،چه وقت به فکر اشتغال و معیشت این مردم است؟!

وی یادآور شد: میزات تعهد به ولایت فقیه و نظرات درباره آمریکا نشان دهنده سمت و سو و جریان فکری و سیاسی افراد است.

وزیر سابق وزارت آموزش و پرورش گفت: غرب، برنامه هسته ای ایران را به تعطیلی کشاند و اکنون به دنبال تعطیلی موضوع موشکی ایران است؛ آمریکا میداند که اگر بخواهد حمله نظامی بکند، باید جوابگوی موشکهای سهمگین و قدرتمند و فراوان ایران اسلامی باشد.

حاجی بابایی تصریح کرد: ما مجلسی میخواهیم قدرتمند که از کیان کشور، مردم و عاشورا دفاع کند و وقتی فرمانده کل قوا سیاستی را ابلاغ می کنند بقیه اجرا کنند.

وی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاومت کنیم که جنس خارجی وارد نشود و اشتغال برای کشورهای خارجی نباشد؛ یعنی ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و کشاورزی داخلی؛ باید افرادی وارد مجلس شوند که از این موضوع دفاع کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مجلس آینده باید ریل گذاری، حمایت، هدایت و نظارت کند و با همدلی رکود اقتصادی را از بین ببرد؛ مجلسی می خواهیم که آمریکا را کدخدا نداند و با پیروی از خط امام و شهدا ، پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal