آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1395 - 14:07   |   کد مطلب: 30961
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز اسلامی که در جهان درخشش پیدا کرده و توانسته است مناسبات جهانی را برهم بزند و در عصر تیرگی ظلم و جهل، پیام آزادی، حریت، کرامت، شرافت و انسانیت را در جهان منتشر کند به برکت وجود انقلاب اسلامی ایران بوده است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از صبح توس، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه در همایش روسا و سرپرستان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در مشهد مقدس برگزار شد، پیرامون شرایط منطقه و تهدیدات جهان اسلام و موقعیت برتر جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امروز اسلامی که در جهان درخشش پیدا کرده و توانسته است مناسبات جهانی را برهم بزند و در عصر تیرگی ظلم و جهل، پیام آزادی، حریت، کرامت، شرافت و انسانیت را در جهان منتشر کند به برکت وجود انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی افزود: گویی دو بعثت در صدر اسلام و در قرن حاضر رخ داد. بعثت اولیه اسلام توانست از کوچه‌های تنگ و باریک مکه گذر کند و برابر قدرت‌های شرق و غرب، ایران و رُم آن زمان، شمال آفریقا تا مرز اسپانیا مسلط شود که در آن زمان مشرکان، کفار و منافقان می‌خواستند این نور الهی را خاموش کنند و شعب ابوطالب و هجرت از مکه به مدینه را رقم زدند، اما مشیت الهی بر این بود که اسلام بالا رود و بر اسلام، آئینی چیره نگردد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروزه اسلام از ایران طلوع کرد و جهان تمام‌قد در برابر این طلوع ایستاد اما اسلام در آمریکا و اروپا و جهان پیشرفت کرد زیرا با فطرت انسان‌ها سازگار بود و ثابت کرد اگر اسلام قدرت یابد می‌تواند بر قدرت‌های ظالم جهان سلطه پیدا کند و موازنه جهان را بر هم بزند.

سردار سلامی با اشاره به تغییر تفکر در باب اسلام افزود: مسلمانان در دنیا سربلند شدند و هویت واقعی مسلمانان مشخص شد و همان اتفاقات صدر اسلام علیه انقلاب ما صورت گرفت اما این انقلاب با سه عنصر رهبری ولایت‌فقیه، مردم و اسلام توانست تهاجم نظامی و شبیخون فرهنگی را خنثی کند.

وی افزود: فرمایش و گفتار رهبری نشأت گرفته از آموزه‌های دینی است که به حول قوه الهی، مکر و حیله دشمنان علیه اسلام و ایران اسلامی را به خودشان برمی‌گرداند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به فزونی اقبال مردم به اسلام افزود: در بریتانیا هرسال پنجاه‌هزار نفر مسلمان می‌شوند و بالاترین اسامی نوزادان در اروپا و فراوانی اسماء دینی، محمد، علی و فاطمه است و در 600 مسجد اروپا اذان گفته می‌شود.

سردار سلامی در پایان به نقش شورای هماهنگی تبلیغات در برگزاری مراسم اشاره کرد و افزود: از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که مردم را همواره در برگزاری مراسم‌ها در صحنه نگاه داشته و امثال فتنه نهم دی را خنثی می‌کند و پرچم اسلام را در حال احیاء نگه می‌دارد سپاسگزاری می‌کنم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal