آخرین اخبار

13. ارديبهشت 1395 - 14:35   |   کد مطلب: 30989
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی صورت گرفت:
تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه اسدآباد
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی از مربیان و مدیران عقیتی سیاسی سپاه ناحیه اسدآباد تجلیل شد.

به گزارش آوای سیدجمال؛ امام جمعه اسدآباد  در این مراسم با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: مربیان عقیدتی سیاسی باید نسبت به مسائل دینی و دستورات آن آگاه باشند و با پرداختن به آن جامعه را با این مسائل آشنا کنند.

 

وی با روایتی از امام موسی کاظم(ع)، گفت: باید مربیان عقیدتی سیاسی آداب و روش و سیره بزرگان دین را بدانند و آن را برای جامعه تبیین و بازگو کنند.

 

امام جمعه اسدآباد گفت: رهبر انقلاب در دیداری که با طلاب داشتند، فرمودند که نکند حوزه به جایی برس که طلبه انقلابی نباشد و این سخن رهبری به این معناست که باید انقلابی بود و انقلابی بودن به معنی فاصله نگرفتن از آر مانهای امام(ره) و انقلاب و به مسائیل سیاسی روز آشنا بودن است.

 

وی با اشاره به دستورات و اصول دین اسلام، گفت: یکی از این اصول دین خمس است که باید با پرداخت آن به این دستورات، اصول و احکام جامعه عمل پوشاند.

 

 

وی با تأکید بر پرهیز از جناح بازی و سیاسی کاری گفت: باید راه ولایت که مسیر اصلی انقلاب است را در پیش گرفت.

 

حسینی مجد بر حضور در نمازهای جمعه و جماعت در مساجد تأکید کرد و گفت: یکی از ضعف‌های اصلی ما بحث فرهنگی است که باید به آن بیش ااز پیش توجه کرد .

وی دلیل بسیاری از بدبختی‌ها و عقب ماندگی‌ها را در کشور حزب بازی خواند  و گفت: باید اگر حقی در جامعه وجود دارد آن را گفت و نباید با کتمان حقیقت وام دار حزب و جناحی شد.

 

امام جمعه اسدآباد خاطرنشان کرد: باید مربیان عقیدتی سیاسی خود را مجهز به علم روز و مطالعه برای پاسخگویی به شبهات کنند.

 

وی بیچارگی را در گم کردن راه و مسیر ولایت دانست و گفت: با پیروی از رهبر انقلاب باید در خدمت نظام بود و با بصیر افزایی جامعه را گمراهی نجات داد.

 

در پایان مراسم از زحمات مربیان و مدیران خواهر و برادر حوزه عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه اسدآباد با دادن لوح سپاس و هدایی قدردانی شد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal