آخرین اخبار

14. ارديبهشت 1395 - 13:00   |   کد مطلب: 30997
معلم نمونه اسدآبادی در گفت‌وگو با آوای سیدجمال مطرح کرد:
تعهد و تخصص؛ رمز موفقیت در درس پژوهی
جلیل قادری یکی از معلمان نمونه‌ای است که در سال‌جاری با کسب رتبه کشوری در زمینه درس پژوهی موفقیت کسب کرده است.

به گزارش آوای سیدجمال؛ این معلم نمونه که کسب موفقیت خود را الگوپذیری از استاد و شهید بزرگواری چون استاد مطهری می‌داند، در گفت‌وگو با خبرنگار؛ از 22 سال سابقه تدریس خود با مدرک کارشناسی علوم تربیتی می‌گوید: از سال 90 مدیریت مرکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری درشهرستان را عهده‌دار شده است.

 

وی موفقیت خود در مرکز آموزشی و توانبخشی مرهون تعامل ارزنده همکاران خود در این مرکز می‌داند و ادامه می‌دهد: توفیق کسب عناوین متعددی رادراین مجموعه داشته ایم که مورداخیرآن کسب رتبه نخست کشوری درس پژوهی است.

 

معلم نمونه اسدآبادی تعهد و تخصص در سرلوحه کارهای خود قرار داده است، ادامه میدهد: این دو مقوله تعهد و تخصص اگر کنار هم نباشند، بدون آن‌ها موفقیت حاصل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه با الگوپذیری از بزرگانی چون شهید مطهری که عمر خود را صرف مطالعه و تحقیق و پژوهش کرده، میتوان در تولید علم مؤثر بود و گره‌گشای بسیاری از چالش‌ها و معضلات فرهنگی شویم.

 

قادری با اشاره به اینکه بدون شک مدارس ابتدایی علی الخصوص پایه اول تأثیرگذارترین و مهم‌ترین مراحل تحصیل است، گفت:  همه ما خاطرات فراوان و فراموش نشدنی از آن داریم و هیچوقت معلمان خود را در این پایه فراموش نمی‌کنیم.

 

وی ادامه سخنان به روند کار مرکزآموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری، اشاره ای کرد و گفت:  حدود5 الی 10 درصد دانش آموزان علی‌رغم بهره‌مندی از هوش عادی و طبیعی بنا به علل و عواملی دارای مشکلات و نارسایی‌هایی در زمینه خواندن، نوشتن و محاسبات هستند.

معلم نمونه اسدآبادی ادامه داد: این چنین دانش‌آموزانی توسط همکارانی که تخصص و دوره‌های مرتبط  با اختلالات یادگیری را فرا گرفتند، در مرکز یادگیری آموزش داده می‌شوند.

 

وی گفت: انتظاری می‌رود که معلمان و اولیاء به موقع این دانش‌آموزان را به این مراکز  ارجاع دهند تا موجب بهبود روند یادگیری و افزایش اعتماد به نفس و کاهش مشکلات روحی و روانی آنان و افت تحصیلی شویم.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal