آخرین اخبار

14. ارديبهشت 1395 - 14:44   |   کد مطلب: 30998
مدیر نمونه استانی اسدآبادی با بیان اینکه دو سال متوالی نمونه استانی و منطقه انتخاب شدم، گفت: سعی کردم همیشه با امادگی و مطالعه در محل کار خود حاضر شوم و در مجموعه خود روابط انسانی را حاکم کنم

غلامرضا همایی‌لطیف در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛  با بیان اینکه 24 سال سابقه در آموزش و پرورش دارم، اظهار کرد: حدود ده سالی است که مدیر مدارس و مجتمع‌های اموزشی هستم .

 

وی با اشاره به علاقه خود از دوران کودکی به حرفه مقدس معلمی، گفت: از طریق تربیت معلم وارد آموزش وپرورش شدم.

 

مدیر نمونه استانی اسدآبادی با اشاره به خدمت 16 ساله خود در مناطق محروم شمال استان همدان، گفت: خدمت در منطقه محروم جزء افتخارات بنده است.

 

همایی‌لطیف با بیان اینکه سال گذشته مدیر نمونه منطقه و امسال به عنوان مدیر نمونه استانی انتخاب شده است،   گفت: هم اکنون مدیر مدرسه ابتدایی شهید علیپور اسداباد و در مراکز اموزش عالی شهرستان و استان هم در حال تدریس هستم.

 

 وی با بیان اینکه سعی کردم همیشه با امادگی و مطالعه در محل کار خود حاضر شوم و در مجموعه خود روابط انسانی را حاکم کنم، خاطرنشان کرد: همین امر رمز موفقیت خود در شغل معلمی ومدیریت مدرسه می‌دانم.

 

همایی‌لطیف افزود: خدا را شاکر هستم که فرصت معلم بودن و خدمتگزاری به دانش اموزان را در اختیار دارم و سعی می کنم همیشه تاثیر گذار باشم و بتوانم در مدرسه تحول و تغییر ایجاد کرده و بستری را برای تعالی و پیشرفت دانش‌آموزان و کارکنان مدرسه ایجاد کنم .

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal