آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1395 - 10:19   |   کد مطلب: 31046
مسئول کمیته داوران تنیس روی میز استان همدان گفت: ارتقاء داورانی که در کلاس درجه سه شرکت می‌کنند، در صورتی است که همکاری لازم را با هیأت استانی و فدراسیون داشته باشند که اسدآباد در این زمینه ضعیف است.

فرهاد ظهیری در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ اظهار کرد: متأسفانه تاکنون داوری از شهرستان اسدآباد که با فدراسیون و هیئت تنیس روی میز همکاری داشته باشد را نداشتیم و این خود جای سؤال است.

 

وی با بیان اینکه هر ساله یک کلاس داوری درجه تنیس روی میز در سطح استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: افرادی از شهرستان اسدآباد در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند که البته حضور این داوران تا زمان اخذ دیپلم و حضور در کلاس داوری بوده است که کافی نیست.

 

مسئول کمیته داوران تنیس روی میز استان همدان انجام دادن کار عملی داوری را یک امر مهم در زمینه پیشرفت دانستو گفت: این داروان آموزش دیده باید با فدارسیون و هیأت همکاری داشته و در مسابقات استانی و کشوری قضاوت کنند که متأسفانه همکاری داوران اسدآبادی با هیأت ضعیف است و همین یکی از دلایل عدم ارتقاء آنان می‌شود.

 

وی از برگزاری سالانه کلاس‌های داوری برای ارتقاء خبر داد و افزود: متولی برگزاری این کلاس‌های داوری فدراسیون است که انتظار می‌رود هیأت استان را  نیز حمایت کنند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal