آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1395 - 14:57   |   کد مطلب: 31108
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز اجرایی کردن بیانات و دستورات حضرت امام خامنه ای در رابطه با ایجاد آمادگی در عرصه نظامی و آماده کردن نیروهای بسیجی از مهمترین وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شمار می رود.

به گزارش آوای سیدجمال؛ سردار غلامعلی ابوحمزه در گفتگو با "نافع" با اشاره به 5 مأموریت مهم سپاه پاسداران در داخل کشور افزود: مقابله با تهدید سخت، تهدید نیمه سخت و تهدید نرم، تشکیل بسیج ده ها میلیونی و عمق بخشی داخلی از وظایفی است که این نهاد برعهده دارد.

وی اظهار کرد: در خارج از کشور نیز ایستادگی در برابر استکبار به ویژه آمریکا و صهیونیست و حضور در عملیات های مستشاری جبهه مقاومت از مهمترین وظایف سپاه است.

سردار ابوحمزه تصریح کرد: اگر این 6 مأموریت داخلی و خارجی به درستی انجام شود موجب عقیم شدن توطئه دشمنان شده و به یقین رسالت و تکلیفی که برعهده سپاه است انجام می شود.

وی با اشاره به شعار سال نیز گفت: ظرفیت های بالقوه و بالفعل بسیار خوبی در سپاه وجود دارد که می تواند برای تحقق اقتصاد مقاومتی به دستگاه های مختلف کمک کند مشروط به اینکه خود این دستگاه بخواهند.

فرمانده سپاه استان همدان با گرامیداشت روز پاسدار و جانباز نیز اعلام کرد: برنامه های متعددی در نواحی و مناطق مختلف استان برای گرامیداشت این اعیاد در نظر گرفته شده که از مهمترین آن ها می توان به تجلیل از 27 پاسدار نمونه، گردهمایی جانبازان بالای 70 درصد نیروهای مسلح به همراه خانواده، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان در شهرهای مختلف اشاره کرد.

ابوحمزه بیان کرد: همچنین به منظور تجدید میثاق با آرمان های شهدا، پاسداران و بسیجیان استان فردا پنج شنبه به غبار روبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا می پردازند.

پایان پیام/م

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal