آخرین اخبار

28. ارديبهشت 1395 - 14:47   |   کد مطلب: 31183
منتخب مردم اسدآباد در مجلس دهم گفت: باید فردی به ریاست مجلس آینده انتخاب شود که بتواند در شرایط بحرانی به خوبی تصمیم بگیرد و در شرایط فعلی بهترین گزینه برای این امر که بتواند به کشور و نظام خدمت کند، آقای لاریجانی است.

به گزارش آوای سیدجمال اکبر رنجبرزاده منتخب مردم اسدآباد در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مباحث مطرح شده در ارتباط با ریاست مجلس آینده گفت: در شرایط فعلی باید فردی ریاست مجلس دهم را برعهده بگیرد که عقلانی فکر می‌کند، بر سیاست‌های داخلی و منطقه‌ای اشراف دارد و از آزمون تعامل با سایر قوا سربلند بیرون آمده باشد و در شرایط بحرانی بتواند به خوبی تصمیم بگیرد.

وی افزود: در شرایط فعلی بهترین گزینه برای ریاست مجلس دهم که بتواند به کشور و نظام و انقلاب خدمت کند و به آینده کشور بیندیشد و مفید واقع شود، آقای لاریجانی است.

منتخب مردم اسدآباد در مجلس دهم، اظهار داشت: در ارتباط با نواب رئیس و اعضای هیأت رئیسه مجلس آینده نیز باید کسانی برای این امر انتخاب شوند که سوابقی در مجلس دارند و افراد کارآزموده‌ای هستند تا بتوانیم هیأت رئیسه‌ای قوی و قدرتمند، پرتوان و پرتلاش در مجلس آینده داشته باشیم.

رنجبرزاده در پایان خاطرنشان کرد: در تماس‌هایی که با منتخبین مجلس دهم داشتیم، اصولگرایان صد درصد، بین 80 تا 90 درصد منتخبین مستقل و حتی طیفی از اصلاح‌طلبان نیز به‌جد تمایل دارند تا به ریاست آقای لاریجانی در مجلس دهم رأی دهند و پیش‌بینی من این است که آقای لاریجانی حداقل با 160 تا 170 رأی به ریاست مجلس آینده انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal