آخرین اخبار

31. ارديبهشت 1395 - 15:19   |   کد مطلب: 31226
فرمانده اسبق سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی حد و مرزی ندارد، گفت: اگر امروز نیروهای سپاه در مقابل داعش در سوریه نایستند، شاهد جنگ در ایران خواهیم بود.

به گزارش آوای سیدجمال؛ سرهنگ مرتضی خزائی در سخنرانی قبل  از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اسدآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: رزمندگان اسلام هشت سال در دفاع از حیثیت، نوامیس و میهن اسلامی در جبهه‌های جنگ جانانه ایستادند و جنگیدند.

 

وی با بیان اینکه اسدآباد نقش سازنده و پر رنگی در دوران دفاع مقدس داشت، گفت: امروز باید یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و جانبازان در دل‌ها زنده باشد.

 

فرمانده اسبق سپاه ناحیه اسدآباد با تأکید بر اینکه دفاع از انقلاب و اسلام حد و مرزی ندارد، خاطرنشان کرد: اگر امروز نیروهای سپاه پاسداران در مقابل صهیونیست‌ها و گروهک‌های تکفیری و داعش در سوریه ایستاده اند تنها دفاع از دین و انقلاب اسلامی است چرا که این انقلاب حد و مرزی ندارد.

 

وی گفت: اگر این نیروهای دلاور سپاه با نیروهای رزمنده در سوریه همکاری نکنند و مقابل داعش نایستند، خدای نخواسته باید از در کشور ایران مقابل دشمن بجنگند.

 

وی با تأکید بر حضور مردم در تشییع پیکر پاک شهدای مدافع حرم، گفت: این شهدا در دفاع از همین انقلاب و دین اسلام به پا خواسته‌اند و از جان، مال و خانواده خود گذشتند و امرو وظیفه همه ما حضور در مراسم تشییع و گرامیداشت یاد و خاطره‌هایشان است.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal