آخرین اخبار

1. خرداد 1395 - 15:21   |   کد مطلب: 31246
مدیر شبکه بهداشت شهرستان اسدآباد گفت: سال گذشته ٣۵ درصداز خدمات ارائه شده دندانپزشکی شهرستان در راستای کشیدن دندان دائمی بوده است.

به گزارش آوای سیدجمال دکتر "حجت‌الله بهرامی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، با بیان اینکه سال گذشته به ١٨ هزار و ١۵۴ نفر خدمات دندانپزشکی در شهرستان ارائه شده، افزود: از این تعداد، ۶ هزار و ٣٨١ مورد معادل 35 درصد در راستای کشیدن دندان دائمی بوده است.

وی ادامه داد: در بحث خدمات دندانپزشکی شهرستان سال گذشته ۵ هزار و ٩٠٣ نفر آموزش و معاینه مربوط به دندان انجام پذیرفته است.

بهرامی اظهار کرد: در خدمات دندانپزشکی همواره سعی برآن است با توجه به بهداشت دهان و دندان میزان کشیدن دندان‌های دائمی در شهرستان کاهش یابد و بیماران کمتر نسبت به کشیدن دندان‌های دائمی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴ دندانپزشک در شبکه بهداشت و درمان آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: سال گذشته فوریت‌های پزشکی شهرستان یک هزار و ٣٧٢ ماموریت انجام داده که از این میزان ٨۶۵ مورد شهری و ۵٠٧ مورد جاده‌ای بوده و ١١مورد از ماموریت‌ها شامل حوادث ویژه و پرتلفات بوده است.

بهرامی در بحث فوریت‌های پزشکی ادامه داد: سال گذشته دو دستگاه آمبولانس با مبلغ ۵٠٠ میلیون تومان در شهرستان جذب شد.

وی از وجود ۴ پایگاه شهری و جاده‌ای در شهرستان اسدآباد خبر داد و افزود: از این تعداد پایگاه یک پایگاه شهری و سه پایگاه جاده‌ای است.

بهرامی با اشاره به فعال بودن ۵ دستگاه آمبولانس در بحث بهداشت و درمان شهرستان گفت: ٣ دستگاه از آمبولانس‌ها نیز به صورت پشتیبان آماده ارائه خدمات هستند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal