آخرین اخبار

3. خرداد 1395 - 12:07   |   کد مطلب: 31267
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
استان همدان؛ نقشی مهم و اثرگذار در فتح خرمشهر
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به نقش مهم استان همدان در سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: این استان یک تیپ و دو گردان در قالب یک تیپ رزمی در عملیات بیت المقدس در خرمشهر داشت که نقش مهمی ایفا کرد.

سردار مظاهر مجیدی در حاشیه افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید مسعودی در روستای دولت‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگارآوای سیدجمال؛ با اشاره به افتتاح پایگاه‌های مقاومت گفت: پایگاه‌های  مقاومت بسیج بر اساس جمعیت منطقه شهر و روستا و دستور العمل به صورت استمرار و دائمی ایجاد می‌شود.

 

وی گفت: هر جا زمینه ای برای ایجاد پایگاه فراهم باشد، در دستور برنامه‌های سالیانه قرار گرفته و ساخته می‌شوند.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: آنچه در پایگاه‌های مقاومت مهم است این است که بتوانیم نیروهای جوان و نسل جدید را با برنامه‌های بسیج که عمدتا" حلقه‌های صالحین است، آشنا کنیم.

 

وی افزود: برنامه حلقه‌های صالحین تربیت نیروهای انسانی از لحاظ بصیرتی، اعتقادی، ارزشی و مهارتی است که آن‌ها ار در قالب گردان‌های مختلف سپاه سازماندهی و از نظر اعتقادی و رزمی آماده می‌کنند.

 

مجیدی با اشاره به نقش مهم استان همدان در سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: این استان در عملیات بیت المقدس نقش مهم و بی بدیلی را داشت که یکی از آن‌ها وجود تیپ سوم شهید قهرمان و دو گردان در قالب تیپ محمد رسول الله به فرماندهی شهید شهبازی حضور داشتند.

 

وی افزود: رزمندگان همدانی در پیشبرد آزادسازی خرمشهر نقشی مهم داشتند که این جای افتخاری برای استان همان است.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal