آخرین اخبار

5. خرداد 1395 - 15:56   |   کد مطلب: 31291
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان مطرح کرد
اعتکاف؛ جامع‌ترین عبادات
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان هم جامع‌ترین عبادات را اعتکاف خواند و اظهار کرد: این مراسم مجموعه‎ای از عبادات دیگر است که برای خودسازی انسان ضرورت دارد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس از اسدآباد، ظهر امروز و طی مراسمی با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان و جمعی از مسؤولان شهرستان اسدآباد از خادمان مراسم اعتکاف این شهرستان قدردانی شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد در این مراسم با بیان اینکه امسال یک‎هزار و 100 نفر در اسدآباد معتکف شدند، اظهار کرد: جوانان، بیشترین افراد شرکت‎کننده در این مراسم معنوی بودند.

 

حجت‌الاسلام حسین گروسی به اجرای 100 برنامه فرهنگی در مراسم اعتکاف سال‌ جاری اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های امسال در این مراسم، حضور قاریان کشوری بود.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان هم جامع‌ترین عبادات را اعتکاف خواند و اظهار کرد: این مراسم مجموعه‎ای از عبادات دیگر است که برای خودسازی انسان ضرورت دارد.

 

حجت‌الاسلام علی دشتکی خودسازی را مقدمه خداشناسی دانست و گفت: یکی از رویش‌های فرهنگی انقلاب نهادینه کردن همین مراسم معنوی اعتکاف است.

 

وی ائمه جمعه را الگوی حرکت فرهنگی و دینی خواند و گفت: امروز اعتکاف با کمک روحانیت، هم ساختارسازی و هم اجرا شده است.

 

امام جمعه اسدآباد نیز از افزایش 30 درصدی استقبال مردم از مراسم اعتکاف خبر داد و گفت: استقبال جوانان و طلاب در این مراسم معنوی مایه شادمانی است.

 

 حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف در کشور به برکت انقلاب، روح بلند امام(ره) و شهدای والامقام برگزار می‌شود، گفت: تقدیر از خادمان این مراسم معنوی می‎تواند تشویق و دلگرمی در بعد فرهنگی آن باشد.

 

وی با تأکید بر تشویق و ترغیب جوانان برای حضور در مراسم اعتکاف در سال‌های دیگر، گفت: هر چه بانوان به این‌گونه برنامه‌ها تشویق شوند، به طور حتم دیگر اعضای جامعه هم از گزند آسیب‌های اجتماعی در امان خواهند بود.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal