آخرین اخبار

8. خرداد 1395 - 15:33   |   کد مطلب: 31327
مدیر اداره غله شهرستان اسدآباد از غیرفعال بودن سیلوی ٣۵ هزار تنی زردانه این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال "محمود ضحاکی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، اظهار کرد: سیلوی زردانه اسدآباد به علت نداشتن مجوزهای بهداشتی و مشکلات فنی توسط معاونت غذا و دارو تایید نشده که تایید آن سیلو منوط بر رفع مشکلات بهداشتی و فنی است.

 

وی با اشاره به اینکه سیلوی زردانه اسدآباد درگیرودار تایید فنی و بهداشتی توسط معاونت غذا و دارو است، افزود: شهرستان اسدآباد دارای ۴ سیلو با ١١١ هزار تن ظرفیت انبار، ذخیره و نگهداری است که در حال حاضر به علت غیرفعال بودن سیلوی زردانه، سه سیلو ی زرین، کارخانه آرد و مجموعه سیلوهای تعاون روستایی با ٧۵ هزار و ۵٠٠ تن آمادگی انبار، ذخیره و نگهداری گندم شهرستان را دارند.

 

ضحاکی با بیان اینکه این تعداد سیلو با این میزانظرفیت پاسخگوی شهرستان خواهد بود، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تولید گندم شهرستان در سال‌جاری افزون بر ۴٠ هزار تن باشد که این تعداد سیلو پاسخگوی این میزان تولید شهرستان بوده و حتی بخشی از ظرفیت سیلوها نیز بدون استفاده باقی بماند.

 

وی خاطرنشان کرد: با چنین وضعیتی موافقت با احداث و صدور مجوز سیلوی جدید در شهرستان اسداباد مقرون به صرفه نبوده و هیچ‌گونه توجیه اقتصادی ندارد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal