آخرین اخبار

9. خرداد 1395 - 0:54   |   کد مطلب: 31334
طی مراسمی از اعضای شعب جمعیت هلال احمر در شهرستانهای استان همدان که موفق به کسب رتبه برتر در طرح ملی عاری از دخانیات شده بودند، تقدیر شد.

به گزارش آوای سیدجمال به  نقل از  خبرنگار مهر، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان ظهر شنبه در آیین تجلیل از اعضای شعب جمعیت هلال احمر در شهرستانهای استان همدان که موفق به کسب رتبه برتر در طرح ملی عاری از دخانیات شده بودند، با اشاره به اینکه هلال احمر استان همدان در اکثر طرحهای ابلاغی از سوی سازمان جوانان دارای رتبه است، گفت: باید این برتر بودن را تدوام بخشیم که این امر مستلزم کوشش و تلاش همکاران و ارائه طرح و پیشنهاد از سوی آنها است.

وی گفت: کارکنان هلال احمر استان در هر پست و مقامی باید برای برجسته کردن جمعیت همدان در میان جمعیت های سراسر کشور تلاش کنند و روسای شعب نیز با شناسایی افراد خلاق در رشته های مختلف به آنها کمک کنند تا بتوانند طرح ها و پیشنهادات خود را اجرایی کرده و به نتیجه برسانند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان با ابراز رضایت از عملکرد معاونت جوانان این جمعیت گفت: کسب رتبه های برتر کشوری نتیجه زحمات تمامی همکاران این حوزه در سراسر استان است که با یک همکاری همه جانبه، تلاش و کوشش تبدیل به یک برند یا برجستگی شده است.

کارخانه ای به روسای شعب تابعه توصیه کرد: در جذب افراد خلاق در حوزه جوانان، داوطلبان و امداد کوشا بوده و تمام سعی خود را به‌کار گیرید. بحث آموزش همگانی را جدی گرفته و به شعار هر خانواده یک امداد گر جامعه عمل بپوشانید.

وی به اهمیت حضور و فعالیت جوانان در هلال احمر اشاره کرد و گفت: فعالیت جوانان در کارهای گروهی و فرآیندهای تصمیم سازی و تصمیم گیری از اهداف و راهبردهای این جمعیت است زیرا همین جوانان با آموزش و توانمند سازی می توانند به مدیران ارزشمندی برای آینده کشور تبدیل شوند.

بهروز کارخانه ای با اشاره به معیارهای انتخاب شعب برتر گفت: کسب عنوان برتر خود نشان از مشارکت آنها در اجرای طرح های ملی و استانی ونیز به‌کاربستن تلاش و کوشش در راستای اهداف این جمعیت دارد.

در پایان مراسم اسدآباد و بهار به‌عنوان شعب برتر در اجرای طرح ملی عاری از دخانیات معرفی شدند و از علی صالحی رئیس شعبه هلال احمرشهرستان اسدآباد و کارشناس این شعبه و نیز از مهدی حمزه رئیس شعبه هلال احمر شهرستان بهار و کارشناس این شعبه بطور جداگانه تقدیر به‌عمل آمد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal