آخرین اخبار

15. خرداد 1395 - 8:36   |   کد مطلب: 31373
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با برنامه‌ریزی، قانون درست و اجرای به موقع در رونق اقتصادی جامعه و معیشت مردم شهرستان گام برداریم.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس از اسدآباد، اکبر رنجبرزاده شامگاه پنجشنبه در جمع مردم شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اسدآباد با وجود مردمی ولایتی، متعهد و پایبند به انقلاب همچون مخزن گنجی گرانبهاست، اظهار کرد: انتخاب یک نفر از خطه و دیار این شهرستان در بین 300 نماینده به عنوان عضو هیأت رئیسه مجلس تنها پایان یک هدف نیست و این بخشی از موفقیت‌ها است.

وی با بیان اینکه ایران کشور برتر در زمینه توجه به مردم‌سالاری دینی است، گفت: این کشور در عرصه‌های مختلف سرآمد است و می‌تواند در همه زمینه‌ها مؤثر واقع شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی توسعه پایدار کشور را در گرو تعامل بین ملت، دولت و مجلس دانست و افزود: اگر این ارکان دست به دست هم دهند، به طور حتم در زمینه‌ اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی موفق خواهیم بود.

وی در ادامه با تأکید بر تعریف و مشخص کردن راه توسعه اسدآباد، گفت: باید با برنامه‌ریزی، قانون درست و اجرای به موقع در رونق اقتصادی جامعه و معیشت مردم شهرستان گام برداریم.

رنجبرزاده تأکید کرد: در سیستم اجرایی کشور اگر در زمینه خدمت از رئیس جمهور گرفته تا کارمند اداره‌ای، احساس خستگی و سستی می‌کند، باید کنار برود و بگذارد که افراد کارآمد و دارای انگیزه وارد عرصه فعالیت شوند.

وی با بیان اینکه کشور نیازمند مدیریت جهادی است، افزود: مسؤولان اسدآباد برای اینکه این منطقه در عرصه‌ اقتصادی و فرهنگی به مقصود برسد، باید مصمم در خدمت بوده و در خارج از چارچوب اداری فعالیت کنند.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت ادامه داد: باید از صبحگاه تا شامگاه در خدمت مردم بود و نمی‌شود با پشت میز نشستن، انتظار رونق اقتصادی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد در داخل و خارج نمی‌خواهند و نمی‌گذارند که اقتصاد ایران رونق بگیرد و در اقتصاد مقاومتی موفق باشیم، افزود: متأسفانه در داخل کشور افراد سودجویی وجود دارند که به فکر منافع شخصی خود هستند و با واردات کالاهای قاچاق موجب عدم رونق کالاهای داخلی و ناامیدی تولیدکنندگان داخلی می‌شوند.

رنجبرزاده با بیان اینکه یک مسؤول باید در شادی جامعه شاد و خرسند باشد، افزود: اگر مسؤولی در رنج و مشقت مردم لبخند به لب داشت، بدانید یا در گمراهی و ناآگاهی به سر می‌برد و یا از خوی انسانی خارج شده است.

وی افزود: دست هر مسؤولی که انگیزه خدمت را داشته باشد، می‌بوسم و قطعاً مقابل مسؤولی که مدیریت را تنها یک فرصت و موقعیت دانسته، خواهم ایستاد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: مسؤولان در این مدت خدمت صادقانه و بی‌منت خود را به مردم نشان دهند و اگر توان کار شبانه‌روزی را ندارند و احساس خستگی می‌کنند کنار بروند.

وی با تأکید بر شکل‌گیری بسیج خدمت در اسدآباد، گفت: حل برخی از مشکلات در این شهرستان زمان‌بر است که تنها با بسیج مسئولان امکان‌پذیر است.

رنجبرزاده افزود: برای بسیج شدن مسؤولان و خدمت در شهرستان نیاز است فرماندار و امام جمعه در رأس مجموعه مسؤولان شهرستان، سهم خود را در زمینه خدمت نشان دهند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal