آخرین اخبار

13. مهر 1397 - 20:52   |   کد مطلب: 31379
مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان همدان خاطرنشان کرد: شهرستان اسدآباد به عنوان قدیمی ترین شهر حمل ونقلی کالا شناخته شده و رانندگان این شهر، نقش مهمی در بخش حمل کالا و ذخایر معدنی به اقصی نقاط کشور ایفا می کنند

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ نصرت الله حیدری، مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان ، با اعلام مطلب فوق افزود: طبق آمار موجود 65 هزار دستگاه از ناوگان حمل ونقل کالا در سطح کشور فرسوده هستند.

 

وی تاکید کرد: یکی از برنامه های سازمان راهداری در کشور اقدام ضربتی نسبت به تعویض و نوسازی ناوگان فرسوده با عمر بالای 35 سال است.

 

 

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان همدان خاطرنشان کرد: شهرستان اسدآباد به عنوان قدیمی ترین شهر حمل ونقلی کالا شناخته شده و رانندگان این شهر، نقش مهمی در بخش حمل کالا و ذخایر معدنی به اقصی نقاط کشور ایفا می کنند.

 

حیدری، بابیان اینکه تا زمان اجرای طرح، نوسازی طبق روال قبل انجام می شود، افزود: سعی مسئولین این اداره کل بر این است که با توجه به پیام امسال مقام معظم رهبری با اقدامات جدی و تلاش، اعتبارات مناسبی از طرح ویژه را در راستای عملی کردن نوسازی ناوگان برای استان همدان جذب کند.

 

وی افزود: ورود ناوگان جدید به چرخه حمل ونقل کالا، کاهش مصرف سوخت، ارتقاء ایمنی، کاهش تصادفات و تسریع در حمل ونقل کالا را در پی خواهد داشت.

 

حیدری ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی رانندگان بخش حمل ونقل کالا، یادآور شد: جابه جایی سنگ آهن، کنستانتره و سایر مواد کانی به ویژه در شهرستان اسدآباد چشمگیر و مقاومت و تداوم فعالیت آن ها در شرایط دوران تحریم قابل تقدیر است.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal