آخرین اخبار

13. مهر 1397 - 21:36   |   کد مطلب: 31386
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: شب گذشته همزمان یک‌هزار نفر از بسیجبان اسدآباد در قالب 21 اتوبوس برای حضور در رزمایش «اقتدار عاشورایی بسیجیان محمدرسول الله (ص) 2» به همدان اعزام شدند.

به گزارش آوای سیدجمال،  حسن مرادی در حاشیه اعزام یک‌هزار نفر از بسیجیان شهرستان اسدآباد به مرکز استان همدان برای حضور در رزمایش «میثاق خدمت» در گفت‌وگو با خبرنگار نافع، با بیان اینکه شهریورماه امسال رزمایشی باعنوان «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد درسول الله (ص) 2» در سه مرحله آغاز شد، اظهار کرد: دو مرحله از این رزمایش طی هفته‌های گذشته به صورت پیاده‌روی عظیم بسیجیان و خدمات‌رسانی به مناطق محروم به پایان رسید.

وی با بیان اینکه سومین مرحله این رزمایش به صورت اجتماع عظیم بسیجیان در مرکز استان همدان است، گفت: یک‌هزار نفر از بسیجیان اسدآبادی در این اجتماع حضور دارند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد بیان کرد: این رزمایش با شعار «میثاق خدمت» و با حضور 20 هزار نفری بسیجیان استان همدان برگزار می‌شود.

وی یاآاورد: شب گذشته یک‌هزار نفر از بسیجیان اسدآباد در قالب 21 دستگاه اتوبوس مسیر اسدآباد را به مقصد همدان طی کردند و در این رزمایش حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal