آخرین اخبار

23. مهر 1397 - 22:31   |   کد مطلب: 31445
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به آزاد‌راه همدان ـ اسدآباد ـ کرمانشاه گفت: این پروژه دارای ۵ میلیارد تومان بودجه است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، اکبر رنجبرزاده بعداز ظهر امروز در جلسه رسیدگی به زیرساخت‌های توسعه روستایی اسدآباد با بیان اینکه 3 ماه قبل برای راه‌های روستایی اسدآباد ابلاغ اعتبار شده است، اظهار داشت: هنوز از این ابلاغ اعتبار خبری نیست و نمی‌دانیم کار به کجا کشیده شده است.

 

وی با بیان اینکه برخی راه‌های روستایی اسدآباد شوسه‌ است و هنوز آسفالت نشده‌اند، افزود: پیگیری در این رابطه ضعیف بوده و رکود در راه و شهرسازی استان حاکم بود که خوشبختانه اکنون فعال شده‌اند و امیدواریم این فعالیت سرعت بیشتری به خود گیرد.

 

رنجبرزاده با بیان اینکه 17 کیلومتر راه روستایی برای شهرستان اسدآباد موافقت شده ‌که به مناقصه گذاشته می‌شود، اظهار داشت: سال 95 باید آسفالت روستاهای قراکند‌، قمشانه‌، چهارچشمه به سرسه گاز ،گدارپهن به فریانج می‌گرفت که هنوز خبری نیست و کارها به کندی پیش می‌رود و نیازمند نشاط کاری در مجموعه راه و شهرسازی استان است.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: راه اسدآباد به سمت قروه 2.5 میلیارد تومان در قانون بودجه دارای اعتبار است که با پیگیری انجام شده 10 میلیارد تومان به این پروژه مجوز داده شد.

 

رنجبرزاده با تاکید بر فراهم کردن زیرساخت‌ها برای رفاه مردم افزود: مهیا کردن زیرساخت‌ها و بهسازی در سطح روستاها از نقش مهمی در  اشتغال، توسعه، رشد و تولید  توسط روستاییان در کشور برخورداراست.

 

وی در رابطه با راه آهن اسدآباد هم گفت: طرح مطالعات توجیهی  راه آهن اسدآباد در دست انجام است.

 

نماینده اسدآباد با اشاره به آزاد‌راه همدان ـ اسدآباد ـ کرمانشاه نیز تصریح کرد: این پروژه دارای 5 میلیارد تومان بودجه بوده که با محقق شدن آن شاهد رونق در غرب کشور ‌خواهیم بود.‌

 

فرماندار اسدآبا نیز در این جلسه اظهار داشت: زمین‌های داخل بافت برخی روستاهای اسدآباد محدود بوده که این امر موجب آن شده برخی روستاییان به ناچار در بیرون از محدوده بافت  روستا اقدام به ساخت و ساز کنند که خدمات‌رسانی به این خانوارها را با مشکل مواجه کرده و گسترش محدوده بافت روستایی  یکی از نیازهای عمومی روستاییان است.

 

کریم حمیدوند با اشاره به اینکه توسعه محدوده بافت روستایی به مهاجرت معکوس کمک خواهد کرد، اظهار داشت: نیاز است در این راستا یک طرح استانی برای این امر داشته باشیم و از زمین‌های دیم و یا منابع طبیعی طی  مطالعاتی که امکان توسعه وجود دارد  با کمک بخشداران برای توسعه محدوده بافت روستایی نیاز‌سنجی صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal