آخرین اخبار

9. آبان 1397 - 11:52   |   کد مطلب: 31493
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از استقرار کادر درمانی در ایستگاه‌های سلامت اسدآباد در ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سعید شفیقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به آمادگی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد در ارائه خدمات درمانی به زوار اربعین حسینی(ع)، اظهار کرد: تقریباً یکصد نیرو به منظور ارائه خدمات بهداشتی- درمانی به صورت شبانه‌روز در مراکز و ستاد دانشکده در این ایام مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه یک هزار نیروی فعال در حوزه بهداشت و درمان شهرستان به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) خدمات‌رسانی می‌کنند، افزود: 30 تخت بیمارستانی برای موقعیت اضطراری آماده شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بیان کرد: از آنجا که بخشی از بیماران را مصدومان سوانح رانندگی تشکیل می‌دهند، با ارائه کروکی و گواهی پلیس امکان مداوای رایگان وجود دارد.

وی با توصیه به زائران اربعین حسینی برای همراه داشتن دفترچه درمانی خود در صورت بروز بیماری و لزوم ارائه خدمات لازم،گفت: دو کد فوریت‌های پزشکی و کانکس ایستگاه سلامت با حضور 10 نفر در ارائه خدمات بهتر به زوار تعبیه شده است.

شفیقیان به فعالیت کادر درمانی، پزشک عمومی، متخصص و پرستار در  ایستگاه‌های سلامت اشاره و خاطرنشان کرد:‌ این نیروها از 3 تا 13 آبان ماه در ایستگاه‌های سلامت مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal