آخرین اخبار

15. آبان 1397 - 12:37   |   کد مطلب: 31519
فرمانداراسدآباد خبرداد:
پیشرفت 95 درصدی سد نعمت آباد اسدآباد
فرمانداراسدآباد از پیشرفت 95 درصدی سد نعمت آباد اسدآباد خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمیدوند  فرماندار اسدآباد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: گذشتن مسیرکربلا از دیارسیدجمال یک فرصت بزرگ برای شهرستان است که تاکنون به آن توجهی نشده است.

وی با اشاره به اینکه امسال از میدان آزادگان تا چهارراه تویسرکان شاهد عرضه خشکبار خوبی از ناحیه ی برخی همشهریان بودیم تصریح کرد: سال آینده و بصورت هدفمند دو بازار دائمی اربعین در مسیر رفت و برگشت زائرین ایجاد خواهیم کرد.

  فرمانداراسدآباداضافه کرد: پارک ملت بعلت وسعت کم و گردنه بعلت سردبودن گزینه های خوبی برای ایجاد این بازارچه ها نیستند اما مسیر جنت آباد و مجتمع پاسارگاد نقاطی عالی برای برپایی این دو بازارچه هستند.

رئیس شورای تأمین اسدآباد در ادامه اظهارکرد: امسال سه موکب در مسیررفت و سه موکب نیز در مسیر برگشت زائرین ایجاد کردیم.

حمیدوند افزود: در زمان فعلی گردنه دارای تنها یک مسجد است که برای هر دو مسیررفت و برگشت استفاده می شود که این نقطه بعلت تردد دو طرفه بعضا دارای مشکلات حادثه ای بوده است.

وی در ادامه گفت: بعلت جلوگیری از حوادث احتمالی تصمیم به ساخت یک مسجد جدید در لاین دیگر گردنه کرده ایم که صحبتهای مقدماتی با ادارات اوقاف و منابع طبیعی نیز در این رابطه انجام شده است.

این مقام مسئول در رابطه با میزان آماری خدمات ارائه شده ی موکبهای اسدآباد نیز بیان کرد: 120 هزار پرس غذا و اسکان برای 7500 نفر انجام شده است.

فرماندار اسدآباد دررابطه با نحوه ی مهار آبهای سطحی و نزولات جوی در شهرستان نیز گفت: سد نعمت آباد دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و 5 درصد مابقی نیز معطل پرداخت طلب پیمانکار است.

حمیدوند ادامه داد: این میزان بدهی باید از اعتبارات بودجه ی ملی پرداخت شود و شهرستان قادر به انجام اقدامی در این رابطه نیست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal