آخرین اخبار

3. آذر 1397 - 15:17   |   کد مطلب: 31607
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: ریزش شدید برف در گردنه های این استان به خصوص گردنه اسدآباد محدودیت دید را برای رانندگان به وجود آورده است

به گزارش آوای سیدجمال، حمید پرورشی خرم جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود ریزش برف در گردنه های استان همدان اما ترافیک در کل جاده ها روان است.

وی با تاکید بر اینکه مردم از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند، افزود: در صورت اقدام به سفر نیز باید با داشتن تجهیزات ایمنی، لباس گرم و مواد غذایی در جاده ها تردد کنند.

پرورشی خرم با بیان اینکه همدان 45 گردنه برفگیر و سخت گذر به طول 245 کیلومتر دارد که مهمترین آنها گردنه اسدآباد است، اضافه کرد: 25 پایگاه راهداری زمستانی برای برفروبی و پاکسازی جاده ها در حال فعالیت هستند.

وی بیان کرد: 90 دستگاه ماشین راهداری از جمله لودر، گریدر، کامیون نمک پاش و برف روب برای عملیات پاکسازی به کار گرفته شده است.
پرورشی اضافه کرد: 157 نیروی انسانی شامل پیمانکار، سرپرست تیم، نیروهای خدماتی و پشتیبانی، راننده و دیگر عوامل اجرایی و خدماتی در طرح راهداری امسال کار ایمن سازی مسیرها را بر عهده دارند.

استان همدان دارای پنج هزار و 400 کیلومتر انواع راه است که بیشتر این راه ها در ایام سرد سال، برفگیر بوده و نیاز به عملیات برف روبی دارند.
 

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal