آخرین اخبار

11. آذر 1397 - 11:46   |   کد مطلب: 31655
نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی
احداث تونل در گردنه اسدآباد مطالبه ملی
نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث تونل در گردنه اسدآباد یک مطالبه ملی و غرب کشور است که در دیداری با وزیرراه این مساله را مطرح خواهیم نمود.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رنجبرزاده نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان همدان با بیان اینکه نمایندگان غرب کشور مصمم به اخذ مجوز تونل هستند تصریح کرد: آمار بالای کشته شدگان تصادف به عنوان یک معضل مطرح اسـت و راه حل آن احداث تونل است که پیگیراحداث آن از طریق وزارت راه خواهیم بود.

وی  دررابطه با گلایه چغندرکاران برای خرید محصولشان اظهارکرد: اگر بخش خصوصی مایل به احداث این کارخانه در دیارسیدجمال باشد از این ایده استقبال میکنیم اما وقتی که یک کارخانه قند در همدان وجوددارد و کلنگ یک کارخانه قنددیگر در نهاوند نیز به زمین زده شده است چه لزومی دارد کارخانه جدیدقند دیگری در استان احداث شود؟

رنجبرزاده ادامه داد: هدف ما احداث کارخانه هایی در استان است که توجیه کافی برای پیگیری این مراکز را داشته باشیـم.

نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی به تصویب وام 15 میلیارد تومانی برای احداث کارخانه دانه های روغنی اشاره کرد و گفت: موافقت وزارت جهاد برای این وام اخذشده و موافقت وزارت کار برای تامین اعتبار نیز در دست انجام است.

عضوهیئت رئیسه مجلس افزود: موافقت 40 میلیارد تومانی برای احداث کارخانه قطعات نیز گرفته شده و مالک خصوصی پیگیر اخذ این مبلغ اسـت.

رنجبرزاده همچنین بیان کرد: برای قطعات این مرکز نیز مذاکرات با شرکتهای خارجی آغاز شده اسـت.

وی در پایان سخنانش نیز گفت: دورخیز تعدادی از افراد برای انتخابات دور بعد مجلس برای من اهمیت خاصی ندارد اما اگر کسی واقعا مرد این میدان است وارد عمل شود چراکه مردم بسیار هوشمندانه عمل میکنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal