آخرین اخبار

17. آذر 1397 - 10:20   |   کد مطلب: 31684
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد
بکارگیری 9 متخصص در مرکز درمانی قائم(عج) اسدآباد
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از بکارگیری 9 متخصص جدید در مرکز آموزشی ـ درمانی قائم(عج) اسدآباد خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سعید شفیقیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اسامی متخصصان جدیدالورود دانشکده اسدآباد را نام برد و اظهار کرد: مرکز آموزشی ـ درمانی قائم(عج) اسدآباد 9 متخصص جدید را به کار گرفت.

وی با اشاره به بکارگیری فرید یوسفی؛ متخصص بیماری‌های عفونی و تب‌دار در این مجموعه گفت: عدنان امینی به عنوان جراح عمومی در این مرکز فعالیت خواهد داشت.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه احسان قربانی؛ متخصص بیهوشی  در مرکز آموزشی ـ درمانی قائم(عج) اسدآباد فعالیت خواهد کرد، افزود: علی ماوائیان؛ متخصص ارتوپدی و حامد محمدی‌دوست نیز به عنوان جراح عمومی فعالیت خود را در اسدآباد آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به بکارگیری نازنین اکبری فضلی به عنوان متخصص داخلی در شهرستان اسدآباد، خاطرنشان کرد: مریم باقری؛ متخصص آسیب‌شناسی (پاتولوژی) و ندا حاجی‌قاضی‌ طهرانی متخصص رادیولوژی و سونوگرافی نیز از دیگر نیروهای جذب شده دانشکده علوم پزشکی اسدآباد هستند.

شفیقیان با بیان اینکه فاطمه سروستانی؛ متخصص زنان و زایمان نیز وارد فعالیت در مجموعه شده است، افزود: ارائه بهترین خدمات درمانی هدف ماست و امیدواریم همواره بتوانیم در این راستا قدم‌های موثری برداریم.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal