آخرین اخبار

5. دى 1397 - 10:55   |   کد مطلب: 31788
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه نیمه‌کاره کانون فرهنگی، تربیتی شهید طائفی این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، رحمان سجادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیرو بازدید ماه گذشته معاون سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدارس  اسدآباد، چند روز پیش جلسه‌ای در دفتر وی با حضور عضو  هیئت رئیسه مجلس و مدیر آموزش و پرورش درباره نهایی شدن مکاتبات تشکیل و دستورات لازم اخذ شد. 

وی با اشاره به اختصاص 5 میلیارد و 850 میلیون ریال اعتبار از محل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به پروژه‌های آموزشی این شهرستان گفت: در این جلسه مقرر شد 2 میلیارد تومان به پروژه نیمه‌کاره کانون فرهنگی، تربیتی شهید طائفی شهرستان اختصاص یابد که با اختصاص این اعتبار بعد از 17 سال پروژه نیمه‌کاره فوق از بلاتکلیفی خارج ‌خواهد شد.

سجادی در ادامه از افتتاح پروژه استخر شنای فرهنگیان این شهرستان در هفته دولت سال آینده خبر داد و بیان کرد: علاوه بر اعتبارات قبل، در این جلسه اعتباری افزون بر 900 میلیون تومان در راستای تکمیل به این پروژه اختصاص داده شد.

وی همچنین با اشاره به اختصاص 2 میلیارد تومان به پروژه ساخت و احداث مدرسه شهرک سیداحمد تصریح کرد: 800 میلیون تومان نیز در این جلسه به پروژه مدرسه شهید سعیدی شهر اسدآباد اختصاص پیدا کرد.

سجادی خاطرنشان کرد: طی این جلسه درخواستی نیز مبنی بر منطقه محروم بودن اسدآباد و مشکل تجهیزات مدارس ابتدایی روستایی و هنرستان‌های این شهرستان ارائه دادیم که قول لازم برای اختصاص 150 میلیون تومان داده شده و مقرر شد با اولویت و نیازسنجی هنرستان‌های شهرستان با این میزان اعتبار نوسازی مدارس تجهیزات مورد نیاز را برای شهرستان خریداری کنند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: با اعتبار اختصاص یافته به شهرستان از محل نوسازی و تجهیز مدارس کشور سال آینده 2 تا 3 پروژه از پروژه‌های آموزشی فوق به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal