آخرین اخبار

7. دى 1397 - 22:10   |   کد مطلب: 31796
امام جمعه اسدآباد با تأکید بر هوشیاری مردم، ادامه داد: قطعا مردم هوشیار و انقلابی نخواهند گذاشت که فتنه‌های دیگری در سال 98 پدید آید و به ثمر بنشیند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام علی سیاح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، گفت: کارهای خیر را کوچک نشمارید و از انجام آن امتناع نکنید.

 

وی با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو، افزود: یکی از این مناسبت‌ها سالروز تشکیل سوادآموزی به فرمان امام (ره )است که باید همه مردم حداقل سواد خواندن و نوشتن را داشته باشند.

 

امام جمعه موقت شهرستان اسدآباد با بیان اینکه هرکس در این مملکت نفس می‌کشد و پست و مسئولیتی دارد، باید خود را مدیون خون شهدا بداند، تصریح کرد: برای هر پست اداری خون شهیدانی ریخته شده که نباید با کم‌کاری و کوتاهی‌ها، خون آنها پایمال شود.

 

وی با اشاره به سال‌روز ۹ دی، گفت: در سال ۸۸ عده‌ای با خیال تقلب در انتخابات، چندین ماه نظام و انقلاب را که با سرعت روبه جلو حرکت می‌کرد به عقب کشاندند.

 

سیاح با تأکید بر هوشیاری مردم، ادامه داد: قطعا مردم هوشیار و انقلابی نخواهند گذاشت که فتنه‌های دیگری در سال 98 پدید آید و به ثمر بنشیند.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص روز ۹ دی، گفت: این روز، روز بصیرت است و یک حماسه تاریخی را برای ایران ماندگار کرد.

امام جمعه موقت شهرستان اسدآباد در پایان رحلت آیت‌الله شاهرودی و جان باختن دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را تسلیت گفت.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal