آخرین اخبار

9. دى 1397 - 13:10   |   کد مطلب: 31808
رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد خبر داد:
بازسازی و نوسازی سالن‌های ورزشی
رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد گفت: تمامی سالن‌های ورزشی تحت نظر اداره ورزش و جوانان بازسازی و نوسازی شده‌اند.

به گزارش آوای سیدجمال، محمدطلایی رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،از راه اندازی استخرمجموعه آزادی پس از ۲۴ سال خبر داد و گفت: با پیگیری‌‎های نماینده شهرستان و اداره ورزش یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان به این مجموعه تزریق شد.

وی ادامه داد:این پروژه در دهه‌ فجر به بهره برداری می‌رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در رابطه با وضعیت ورزش‌های رزمی شهرستان نیز گفت: بجز افت مقطعی در رشته کونگ فو وضعیت مناسبی در سایررشته‌ها داریم که علت افت کونگ فو نیز نبود مربی متخصص در این رشته است.

طلایی در رابطه با باشگاه وزنه برداری شهرستان نیز گفت: متاسفانه استقبال خوبی از این رشته در شهر نشده است.

وی درباره متحول شدن ورزش بانوان دیارسیدجمال نیزگفت: هیئت ورزشی را ملزم کرده ایم که از یک خانم بعنوان نایب رئیس هیئت استفاده نموده و باشگاه‌های مربوط به بانوان را نیز راه اندازی کنند.

طلایی اضافه کرد: راه اندازی دورشته‌ی دوچرخه سواری و کشتی بانوان برای اولین بار در منطقه از اتفاقات ویژه‌ی ورزش بانوان در دیارسیدجمـال اسـت.

رئیس اداره ورزش اسدآباد همچنین از استقبال زیاد بانوان و کمبود دوچرخه بعنوان یک مشکل در این موضوع نام برد و بیان کرد: تمامی سالن‌های ورزشی تحت نظر اداره ورزش بازسازی و نوسازی شده اند.

طلایی در بخش دیگری از سخنانش ضمن انتقاد از عدم همکاری آموزش پرورش در بحث استعدادیابی گفت:از این نهادانتظار داریم ما را در امر استعدادیابی همراهی نمایند تا استعداد‌های درخشان ورزشی اسدآباد را در مدارس شناسایی نماییم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal