آخرین اخبار

12. دى 1397 - 12:19   |   کد مطلب: 31825
فرماندار اسدآباد گفت: ۷۰ درصد مطالبات چغدرکاران اسدآبادی پرداخت شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، آقای حمیدوند افزود : امسال ۱۸۴۰ هکتار از اراضی شهرستان زیر کشت محصول استراتژیک چغندرقند رفت که برای مدیریت منابع آبی۵۰۰ هکتار نسبت به سال گذشته کاهش سطح داشت.

او از برداشت۱۳۰ هزار تن محصول با کیفیت بالا در شهرستان خبر داد و گفت : امسال در خصوص حمل و نقل و تحویل کارخانه های قند همدان و سایر استانها مشکلی نبود و تاکنون بیش از ۹۵ درصد محصول تولیدی تحویل کارخانه های قند شده است.

او سهمیه دریافت چغندرقند اسدآباد توسط کارخانه قند همدان را ۵۵ هزار تن عنوان کرد و افزود : از نظر کیفیت بالای محصول تولیدی، کارخانه قند همدان تاکنون۹۰ هزار تن محصول تولیدی شهرستان را تحویل گرفته است.

فرماندار اسدآباد یادآور شد : کارخانه قند همدان تا تاریخ ۱۵ آذر ماه تسویه کرده و مطالبات کشاورزانی که بعد از این تاریخ محصول تحویل کارخانه قند دادند را ۵۰ درصد پرداخت کرده و مابقی هم در حال پرداخت است.

آقای حمیدوند درصد بارندگی امسال را ۲۶۵ میلیمتر عنوان کرد و گفت: اسدآباد بعد از رزن جایگاه دوم را در استان از نظر بارش باران دارد.

او همچنین ادامه داد : کشاورزانی که بر اثر حوادث غیر مترقبه دچار خسارت شدند تسهیلات دریافتی آنها از اول مهرماه سال ۹۶ تا پایان اسفند سال ۹۷ استمهال شده و دیرکرد و جرائم بخشوده می شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal