آخرین اخبار

4. بهمن 1397 - 8:56   |   کد مطلب: 31942
با تصمیم اعضای کمیسیون حفاری؛
حفاری بلوار شهید قهاری شهر اسدآباد متوقف شد
بر اساس تصمیم اعضای کمیسیون حفاری شهر اسدآباد به دلیل نزدیکی به پایان سال، آغاز سال جدید و تردد جمعیتی بالا در شهرک یادگار امام(ع) حفاری بلوار شهید قهاری متوقف و به سال آینده موکول شد.

به گزارش آوای سیدجمال، عصر روز گذشته در جلسه کمیسیون حفاری شهر اسدآباد که در محل دفتر شهردار این شهر با حضور سرپرست شهرداری، عضو شورا، نمایندگان فرمانداری و آب و فاضلاب شهری، رئیس اداره گاز برگزار شد.

 

در این نشست اعضای کمیسیون حفاری‌های شهر به دلیل نزدیکی به پایان سال و آغاز سال جدید و تردد جمعیتی بالا در شهرک یادگار امام(ع) تصمیم گرفتند که حفاری بلوار شهید قهاری متوقف و به سال آینده موکول شود.

 

یکی از اعضای شورا با گلایه‌مندی از عدم حضور همه اعضای کمیسیون حفاری در این جلسه، گفت: متأسفانه به دلیل ناهماهنگی در حفاری‌ها از سوی دستگاه‌های خدمات رسان سطح شهر همیشه با مشکلات کنده‌کاری و نارضایتی مردم همراه است.

 

یزدان سبزه‌ای گفت: برای حفاری‌های سطح شهر باید یک هماهنگی قبل از شروع کار بین اداره خدمات رسان و شهرداری باشد تا مبادا شاهد دوباره آسفالت‌ریزی و بدبینی مردم نسبت به شورا و شهرداری شویم.

 

همچنین رئیس اداره گاز اسدآباد کفت: با توجه به‌ضرورت تعمیر اضطراری شیرهای گاز در معابر ما این امر انجام خواهد شد و قطعاً" اقدام به پاک‌سازی محل دریچه‌ها می‌کنیم و از تخریب اسفالت اطراف آن خودداری خواهیم کرد.

 

در این نشست مقرر شد که به علت جلوگیری از هدر رفت بیت‌المال کلیه محل‌های موردنیاز و ضروری عملیات آسفالت در سال آتی مطرح و پس از هماهنگی با کلیه ادارات حفاری صورت گیرد و انجام حفاری قبل از عملیات آسفالت‌ریزی  در سال آتی روکش آسفالت انجام شود.

 

همچنین ادارات موظف شدند که نسبت به یکسان‌سازی دریچه‌های تأسیسات خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal