آخرین اخبار

6. بهمن 1397 - 18:01   |   کد مطلب: 31955
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احکام جذب دانشجو معلمان ورودی 97، بر خلاف قانون است، گفت: دولت باید برای جذب دانشجو معلمان بر اساس قوانین عمل کند.

به گزارش آوای سیدجمال، امیر خجسته امروز در گفت و گو با نافع اظهار کرد: براساس قوانین، معلمان تنها باید از طریق دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی جذب آموزش و پرورش شوند.

وی با بیان اینکه احکام جذب دانشجو معلمان ورودی 97 بر خلاف قانون است، افزود: قانون، نحوه استخدام پذیرفته شدگان دانشسراها، دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی را در آموزش و پرورش مشخص کرده است.

نماینده مردم همدان در مجلس اضافه کرد: دولت باید از هرگونه تصمیم گیری و تبعیض میان جذب دانشجو معلمان خودداری کند.

وی ادامه داد: در صورت لزوم تغییر شرایط پذیرش دانشجو و استخدام آنان برای ثبت نام و اصلاح به سازمان سنجش ارسال و به اطلاع دانشجویان ورودی جدید رسانده شود نه اینکه در نیمه راه با مداخله در نحوه قرارداد آنان، شرایط پذیرش تغییر پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: دولت باید برای جذب دانشجو معلمان باید بر اساس قوانین عمل کند و آنان را به صورت رسمی استخدام کند و پیمانی بودن آنان خلاف قوانین و مقررات است، دولت باید به این دوگانگی به وجود آمده پاسخ دهد و احکام استخدامی دانشجو معلمان لغو شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal