آخرین اخبار

9. بهمن 1397 - 13:25   |   کد مطلب: 31970
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اسدآباد گفت: در راستای توسعه زیرساختی اماکن گردشگری یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، کامران اکبری‌شایگان  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار نافع از توسعه زیرساختی اماکن گردشگری اسدآباد خبر داد و گفت: در راستای این توسعه اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی افزود: این زیرساخت‌ها شامل کف‌سازی و معبرسازی دو روستای هدف گردشگری ملحمدره و حبشی، سرویس بهداشتی روستای حبشی، محوطه‌سازی کتیبه آقاجان‌بلاغی، مرمت آب انبار صفوی و تعمیر و نگهداری موزه تاریخ فرهنگ بوده است.

 

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اسدآباد به بهره‌برداری سفره‌خانه سنتی در دهه فجر امسال اشاره و اضافه کرد: این سفره‌خانه در روستای هدف گردشگری ملحمدره واقع شده است.

 

وی با اشاره به افتتاح دو خانه بوم‌گردی در اسدآباد گفت: در حال حاضر این خانه‌ها ظرفیت ۶۰ نفر را داشته که سال آینده نیز تعدادی واحد افتتاح و در مجموع به پنج احد خواهد رسید.

 

اکبری‌شایگان همچنین از افتتاح آب انبار صفوی در ایام نوروز خبر داد وخاطرنشان کرد: البته مرمت آن تکمیل نشده اما به دلیل مطالبه زیاد مردم ۱۵ روز ایام نوروز و تعطیلات برای بازدید مسافران بازگشایی خواهد شد.
انتهای پیام/ن/۲۰

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal