آخرین اخبار

16. بهمن 1397 - 16:19   |   کد مطلب: 32008
با حضور معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر،
پروژه پست برق ۶۳/۲۰ کیلوولت اسدآباد ۲ به بهره‌برداری رسید
امروز با حضور معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر، پروژه پست برق ۶۳/۲۰ کیلوولت اسدآباد ۲ به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع،‌ بعد از ظهر امروز با حضور معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر، نماینده مردم اسدآباد در مجلس، فرماندار و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان، پروژه پست برق ۶۳/۲۰ کیلوولت اسدآباد به بهره‌برداری رسید.

 

در حاشیه بهره‌برداری از پروژه پست برق ۶۳/۲۰ کیلوولت اسدآباد ۲، محمودرضا حقی‌فام در خصوص خدمات فنی مهندسی در وزارت نیرو، اظهار کرد: ما دو برنامه برای این امر در نظر داریم که یکی فروش انرژی به  کشورهای همسایه است و شعار این را داده‌ایم که صنعت برق ایران به عنوان یک انرژی منطقه‌ای عمل کند.

 

وی با اشاره به اینکه صدور خدمات فنی- مهندسی در دستور کار ماست، افزود: در حال حاضر ما حدود یک میلیارد دلار در سال صدور خدمات فنی- مهندسی را در حوزه برق داریم که البته این میزان افزایش خواهد داشت و به 20 میلیارد دلار خواهد رسید.

 

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر ادامه داد: درحال حاضر برنامه‌ریزی کرده‌ایم که صنعت برق پیمانکاران را معرفی کنیم و با تظمین خود شرکت توانیر آمادگی داریم که خدماتی را به کشورهای همسایه داشته باشیم.

 

وی گفت: اخیرا" نیز در توافق وزیر نیرو با مقامات عراقی به دنبال این هستیم که با خدمات فنی- مهندسی به این کشور از تلفات برق در آنجا بکاهیم.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس نیز با اشاره به جود پست‌های برق در اسدآباد، گفت: امروز ما پست‌های برق با ظرفیت 150 مگاولت آمپر در شهرستان نیاز داریم که در حال حاضر دو برابر پیک نیاز شهرستان، ظرفیت ایجاد شده است.

 

اکبر رنجبرزاده افزود: امروز اگر بخواهیم در سطح شهرستان کارخانه‌های صنعتی ایجاد کنیم، نیاز به دو برابر ظرفیت کنونی برق داریم.

 

وی با دو درخواست از شرکت توانیرو تصریح کرد: دشت چهاردولی منطقه ویژه اقتصادی است و کارخانه‌هایی در این منطقه احداث شده و یا در حال احداث هستند که نیاز به برق دارند.

 

رنجبرزاده با اشاره به کمبود برق شهرک صنعتی اسدآباد هم گفت: البته وزیر نیرو دستور رفع این مشکل در آن شهرک را داده اند.
 
انتهای پیام/ن/10

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal