آخرین اخبار

18. بهمن 1397 - 17:45   |   کد مطلب: 32020
معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز سؤال خیلی‌هاست که وقتی ما می‌توانیم زیردریایی با سرعت 120 کیلومتر در سرعت بسازیم و در علوم مختلف حرف اول را بزنیم، چرا باید توی صف گوشت بایستیم؟ یقینا این کار به دست آدم بی درد است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع،‌ سردار سالار آبنوش بعد از  ظهر امروز در «یادواره سردار شهید بختیار جمور و 403 شهید شهرستان اسدآباد» با اشاره به اینکه دست خدا در پیروزی انقلاب اسلامی در کار بوده، اظهار کرد: خطه اسدآباد در  هشت سال دفاع مقدس بخصوص اوایل روزهای جبهه که سر و سامانی نداشت، خوش درخشیده و شهیدانی همچون سردار شهید بختیار جمور را تقدیم انقلاب کرده است.

 

وی گفت: وقتی ما انقلاب کردیم، دشمن ما را مسخره کرد و گفت که شما نتوانستید پیروز میدان باشید و عقب افتاده‌اید، حال مروری بر دستاوردهای انقلاب کنیم و ببنید که آیا ما نتوانسته‌‌ایم؟!

 

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز هر کشوری که علم هسته‌ای دارد، قدرت دارد، افزود: افتخار می‌کنیم که امروز جزء هشتمین کشور جهان در بحث علم هسته‌ای هستیم و حرف اول را در جهان می‌زنیم.

 

وی ادامه داد: همه کشورهای دارای علم هسته‌ای فرایند هسته‌ای شدنشان 150 سال طول کشیده در حالی که ایران علی‌رغم همه تحریم‌ها به این علم دست یافت و با آن هفت کشور دیگر قابل قیاس نیست.

 

آبنوش گفت: وحشت دشمن از این است که پرچم حضرت علی ابن ابیطالب (ع) در سطح جهان به اهتزار دربیاید و این درحالی است که ملت با وجود تمام نامردی‌ها، گرانی‌ها، عوامل بی‌عرضه داخلی کشور، پای ولایت ایستاده‌اند.

 

وی تصریح کرد: امروز شناورهای زیردریایی موشکی 5/26 کیلومتر سرعت را در زیر آب دارند در حالی که ایران در سایه‌سار شهدا و انقلاب توانسته زیردریایی موشکی بسازد که با 120 کیومتر سرعت در زیر آب حرکت کند و این یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب است.

 

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین با برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی، یادآور شد: امروز ما دارای علم هسته‌ای، موشک، ماهواره هستیم و از نظر دشمن، ایران به عنوان کشوری عقب افتاده مطرح می‌شود و آیا این دستاوردها نشانه عقب‌افتادگی است؟!

 

وی اضافه کرد: علی‌رغم همه تحریم‌ها در علم ژنتیک رتبه اول جهان را داریم و این داشته‌ها را به آنانی طعنه می‌زنیم که ما را عقب‌مانده می‌خوانند.

 

دستاوردهای انقلاب بدست افراد متدین و انقلابی حاصل شده است

آبنوش افزود: نکته قابل توجه در مسئله دستاوردهای انقلاب این است که دستاوردها با وجود افراد متدین و انقلابی بدست آمده و امروز در بسیاری از علوم از جمله وجود پالایشگاه‌ها حرف اول را در جهان می‌زنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: تمام دستاوردهای انقلاب در تحریم مطلق و با وجود بچه مذهبی‌ها و مهندسین متدین و انقلابی به دست آمده و بدانید که ما از آقازاده‌های خودفروخته، ترسو و بزدل هیچ  نتیجه‌ای نگرفتیم و همه دستاوردها در سایه‌سار توسل به اهل‌ بیت و همت انقلابی‌ها بوده است.

 

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز ما بهترین رهبر، ملت، زیرساخت و علم را در سطح جهان داریم که هیچ کشوری همه اینها را با هم ندارد و برخی می‌خواهند ما را  اسیر غرب کنند اما نمی‌دانیم چرا؟

 

چرا مسئولان اجرایی نشسته‌اند و فقط نگاه می‌کنند؟!

وی ادامه داد: امروز سؤال خیلی‌ها این است که وقتی ما می‌توانیم زیردریایی با سرعت 120 کیلومتر در سرعت بسازیم و در علوم مختلف حرف اول را بزنیم، چرا باید توی صف گوشت بایستیم؟ و آن هم به برخی از مردم نمی‌رسد؟ یقینا" این صف‌ها کار دست آدم بی‌درد است،مسئولان اجرایی باید پاسخ بدهند چرا  نشسته و فقط نگاه می‌کنند.

 

آبنوش افزود: چرا  انقلابی که به مردم عزت داده، باید امروز در صف‌ها خار شوند! این را باید مسئولان مربوطه پاسخ دهند.

 

وی با بیان اینکه معیشت مردم در چند سیستم خلاصه می‌شود، تصریح کرد: آن سیستم‌ها شامل پول و ارز، مالیات، گمرک،بیمه و توزیع است که اگر در این سیستم‌ها آدم سالمی وجود داشته باشد، قطعا مشکلات نخواهیم داشت اما واقعا سیستم‌ها سالم نیست.

 

افراد انقلابی در حاشیه هستند 

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه باید زیر چتر شهدا قرار بگیریم و مطالبه‌گر باشیم، افزود: آیا ما از جنس قاسم سلیمانی‌ها و همدانی‌ها در گمرک، بانک‌ها و ادارات نداریم؟! حتما داریم  اما در حاشیه هستند و از دولت می‌خواهیم که برای این امر برنامه داشته باشد.

 

وی گفت: امروز سردار شهید جمور در بین ما نیست اما فرزندان جمورها در کشور که بی‌ادعا هستند، فراوانند و  باید کار را باید به آنان سپرد.

 

آبنوش با اشاره به اینکه نباید نجابت مردم این‌گونه پاسخ داده شود، خاطرنشان کرد:  از نمایندگان مجلس درخواست داریم که برای عبور از شرایط بد اقتصادی استفاده از وجود افرادی مانند همدانی‌هاو سلیمانی‌ها را مطالبه کنند و دست‌دزدان از معیشت مردم را قطع کنند.

انتهای پیام/ن/10

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal