آخرین اخبار

4. اسفند 1397 - 14:51   |   کد مطلب: 32113
معاون فرماندار اسدآباد از برگزاری آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای این شهرستان برای 70 نفر از بهبود یافتگان از اعتیاد خبر داد .

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از ایسنا،منطقه همدان،یزدان آزرمی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد:از ابتدای سال تاکنون آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای در رشته های مختلف به 70 نفر از بهبود یافتگان از اعتیاد روستای چنار سفلی در راستای اشتغال و کارآفرینی این قشر ارائه شده است .

وی در ادامه با تاکید بر جدی گرفتن برنامه های پیشگیرانه افزود:همواره برنامه های پیشگیرانه و آموزش از نقش موثری در کاهش درگیری جامعه با معضل اعتیاد داشته و آموزش و پیشگیری سرحلقه مبارزه با بسیاری از آسیب های اجتماعی به شمار می رود .

وی با اشاره به وجود 18 هزار دانش آموز و 36 هزار والدین دانش آموزان در سطح شهرستان تصریح کرد:اولویت والدین ضمن رشد علمی فرزندان باید نظارت بر دیگر رفتارهای آنان نیز باشد و در این رابطه آموزش به والدین و دانش آموزان باید مد نظر قرار گیرد .

آزرمی خاطر نشان کرد:رویکرد سال آینده آموزش و پرورش در راستای بحث مبارزه با مواد مخدر می تواند رویکرد پیشگیرانه با محوریت نوجوانان و جوانان با راهکارهای مختلف باشد .

کارشناس اداره بهزیستی اسدآباد هم گفت:اورژانس اجتماعی بهزیستی در سال جاری 10 پرونده اعتیاد مربوط به دختران 13 تا 16 ساله داشته است .

رجبی تصریح کرد:امروزه پایین آمدن سن اعتیاد و زنانه شدن اعتیاد از معضلات اعتیاد در جامعه بوده که باید به بحث برنامه های پیشگیرانه توجه ویژه تری شود

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal