آخرین اخبار

7. اسفند 1397 - 14:30   |   کد مطلب: 32129
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: در موقعیتی که ما در جنگ روانی و اقتصادی هستیم و دشمن انسجام نظام اسلامی را هدف قرار داده، استعفای شبانه آقای ظریف در واقع خالی کردن فرماندهی از عملیات است.ماندهی از عملیات است و این حرکت غیرقابل دفاع و ناپسند است.

به گزارش آوای سیدجمال، اکبر رنجبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار نافع، استعفای شبانه آقای ظریف وزیر امور خارجه کشور را غیرمنتظره خواند و اظهار کرد: این استعفا در شرایطی رخ داده که دشمن با جنگ روانی خود به دنبال القای بی‌ثباتی نظام اسلامی ایران است و ما نباید شاهد چنین استعفایی می‌بودیم.

 

وی با بیان اینکه این استعفا قابل توجیه نیست، افزود: اگر استعفای ظریف قابل دفاع هم باشد، باید قبل از اینکه استعفا را تقدیم دولت کند، توضیحات لازم را به خانه ملت می‌داد.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: با توضیحات آقای ظریف برای نمایندگان اگر مشکلاتی در درون ساختار دولت وجود داشت نمایندگان می‌توانستند ورود کرده و موضوع را پیگیری کنند.

 

وی اذعان داشت: در موقعیتی که ما در جنگ روانی و اقتصادی هستیم و دشمن انسجام  نظام اسلامی را هدف قرار داده، استعفای شبانه وی در واقع خالی کردن فرماندهی از عملیات بوده و این حرکت غیرقابل دفاع و ناپسند است.

 

رنجبرزاده تصریح کرد: البته ممکن است در همین شرایط هم جابه‌جایی‌های مدیریتی رخ دهد اما قبل از هر اقدامی که آثار منفی بر جامعه بگذارد، آقای ظریف باید مردم و نمایندگان خانه ملت را در جریان می‌گذاشتند.

 

وی به طرح استیضاح رئیس جمهور از سوی برخی نمایندگان هم اشاره و بیان کرد: بنده با استیضاح آقای رئیس جمهور هم مخالف بودم و نامه نمایندگان را امضاء نکردم.

انتهای پیام/ن/10

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal