آخرین اخبار

14. اسفند 1397 - 8:31   |   کد مطلب: 32176
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با اشاره به نبود پد بالگرد در شهرستانهای رزن، اسدآباد و بهار گفت: بعد از بررسی‌های لازم از جمله نزدیکی شهرستان بهار به همدان باید در شهرستان‌های فاقد پد نسبت به ايجاد این امکان اقدام شود.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، مصطفی آزادبخت پیش از ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی همدان اظهار کرد: نتیجه بخش بودن کارگروه سلامت و امنیت غذایی با ارائه نظرات توسط متخصصان و سیاست‌گذاران و دستیابی به درک مشترک میسر می‌شود و این هماهنگی و هم‌افزایی در انجام موثر وظایف بسیار موثر است.

 

وی با اشاره به نبود پد بالگرد در شهرستانهای رزن، اسداباد و بهار تاکید کرد: بعد از بررسی‌های لازم از جمله نزدیکی شهرستان بهار به همدان باید در شهرستان‌های فاقد پد نسبت به ایجاد این امکان اقدام شود.

 

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان در خصوص مشکلات ناشی از فعالیت پمپ بنزین چهارراه پژوهش گفت: مسوولان این پمپ بنزین باید بدانند فرصت جابجایی آن قابل افزایش نیست.

 

وی برنامه‌ریزی مناسب برای خدمت‌رسای در ایام نوروز را مهم دانست و افزود: خدمات نوروزی بسیار حیاتی و حساس است و اورژانس و دیگر پست‌های امدادی استان باید آمادگی لازم را در این خصوص داشته باشند.

 

آزادبخت با ابراز گلایه از اینکه برخی مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی توسط برخی ادارات استان پیگری و اجرا نمی‌شود، ارسال نامه‌های پیگیری پیرو مکاتبات قبلی را تا حصول نتیجه مطلوب مهم خواند.

 

وی با اشاره به ارزشمندی اقدامات انجام شده در مورد برچسب سلامت ابراز امیدواری کرد فرهنگسازی بیشتری برای افزایش آگاهی عمومی نسبت به این موضوع انجام شود.

 

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان خاطر‌نشان کرد: باید در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستانها در خصوص آبیاری با فاضلاب شهری به طور جدی تصمیم‌گیری شود تا حتی یک مورد تخلف در این حوزه را شاهد نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal